pagi yang cerah itu kelihatan beberapa orang lelaki memakai kot hitam sedang meronda disekitar perkarangan hadapan rumah agam berkeluasan 2 hektar itu.
gila kau tak besar beb?author pun dapat duduk rumah tu dok lenguh kaki meronda.
seorang perempuan muda keluar dari pintu utama.
"selamat pagi bos." beberapa lelaki yang berkawal tunduk hormat kepada ristina.
macam biasa tanpa memperdulikan mereka Ristina hanya buat derk dan terus menuju ke porch.
disitu reader boleh imagine beberapa kereta sport yang berjenama seperti mustang..Ferrari...Lamborghini... Porsche... and banyak lagilah..
"dahlah kau sis.jangan nak berexplain bagai.aku dah lambat ni
kau boleh pulak mencelah."Ristina sudah menerobos masuk kedalam Lamborghininya.
aik?aku pulak ditengkingnya..tak patut...konco konco Ristina sudah memandang pelik ke arah Ristina.
"bos tengking siapa tu?"tanya konco A."entah.stress sangat kot handle black Ramon's dengan syarikat besar gedabak lagi."jawab konco B.
"hah.dia tengking akulah"sis keluar serbu dua ekok mamat tu.apalagi konco A tu terus pengsan.sis cantik sangat kot.
hihi..lepas buat hal sis larilah..ziqra black holding...
suasana yang tadi agak kelam kabut dengan staf mulai hening saat Ristina menapak masuk.
muka yang dingin macam kebiasaannya sentiasa membuat sesiapa yang berada di bawah kuasanya akan kecut perut.
"masuk bilik kejap."syahmi di meja PA dipandang sekilas.syahmi sekadar mengangguk.
.....
"kenapa staf kecoh 2?"suara yang sentiasa tegas Ristina agak mengejutkan syahmi.
wei syah.jatuh standard lelaki malaya kau.syahmi menelan air liur beberapa Kali.hmm macam mana ye nak cakap?dia buntu.
sekali lagi dia terkejut apabila Ristina menghentak meja.
"hei!aku tanya ni kau pekak ke?"
muka Ristina sudah merah padam.tak suka apabila pekerjanya lambat hendak menjawab."staf kecoh sebab mereka ada jumpa bangkai bab* dekat depan bangunan kita."tergagap syahmi bersuara.dia hanya mampu menunduk.gile malu siot bosnya yang lawa tu tengok mukanya yang pucat lesi menahan gerun.
"hmm..kau suruh khairul take over aku punya tempat untuk semua meeting hari ini.aku ada has.lepas ni aku tak akan masuk lagi ke pejabat."sudah ada aura ketua mafianya di situ.
"baik bos"syahmi terus memusing badan 180°menghadap ke pintu.gerun berhadapan dengan bosnya.
IPhone 7 diambil.selesai mencari orang yang hendak dihubungi telefon terus diletak di telinga.
" geng sayat?okey!berkumpul semua malam ni.ada sesuatu yang aku nak present dengan geng bangsat tak guna tu."senyuman ngerinya sudah terbit di bibir.
YOU ARE READING
isteriku pailang di hati.....
General Fictionristina ziqra bt tan sri zakwan-pemilik besar ziqra black holding?siapa tak kenal si jutawan muda yang memiliki kecantikan mix thailandnya .tapi tanpa sesiapa sedar pemilik syarikat terkemuka yang anggun comel lote ini juga pemegang takhta kuasa bla...