menang

340 7 0
                                    

Ramon's villa malam itu agak meriah kerana menyambut kemenangan black Ramon's di eropah.kemenangan dimana black Ramon's telah berjaya mengalahkan mafia yang sememangnya berbahaya di benua tu.

kepulangan Ristina dan 5 orang anak buahnya disambut meriah oleh 21 ribu konco mereka di dewan perjumpaan black Ramon's semalam.dan malam ni majlis disambut hanya menjemput abang dan kakak saja.konco yang lain diberi baucar oleh Ristina membeli belah di kompleks beli belah ayahandanya malam itu.jadi malam itu mall itu akan ditutup untuk orang luar.

sekarang black Ramon's sudah menempah nama di benua itu

"sambutlah kemenangan ni atas nama black Ramon's.untuk ayahanda zakwan.hari ini korang boleh enjoy."
sorakan dari abang dan kakak besar bergema di ruangan utama itu.

pelbagai minuman keras yang bersusun.

tiger,heineken,clasburg,macam macam lagilah.

tapi seks sememangnya dilarang sama sekali.Ristina tidak suka.geli!

"aku nak tidur.korang celebratelah.esok aku kerja."Ristina meminta diri.

abang dan kakak buat sembah hormat.perkara formal yang akan dibuat untuk ayahanda.

setelah Ristina hilang dari pandangan.semua sudah tertumpu ke arah rahim.tak sabar hendak mendengar cerita rahim tentang pertandingan tu.

"siapa lawan ayahanda malam tu?"tanya kak lang selaku penolong dibawah rahim.

"elexis Sanchez."sampuk sis mencelah diantara mereka.

  "hush sis ni..cepuk kang.nasib baik aku takda penyakit jantung.tahulah sis dan lama tak munculkan diri."rahim dan memegang dadanya.

sis hanya mampu sengihkan diri.hihi..

"Christina Sara Keith."sambung rahim.semua abang dan kakak sudah melopong.

siapa yang tak kenal dengan pemegang besar geng mafia paling kejam di benua eropah itu.perempuan yang memegang empayar mafia paling besar di sana.sama juga dengan Ristina tetapi kawasannya besar lagi.lagi lama pengalamannya.ayahanda zakwan pernah berlawan dengan si Christina ni tapi kalah sampai perlu dibawa ke hospital akibat luka parah di kepala.nasib baik si christina ni masih ada belas kasihan waktu itu.kalau tak dah arwah bapak si Ristina tu.tekejut beruklah semua yang mendengar lawan si Ristina tu kingka mafia eropah.

"macam mana ayahanda dapat kalahkan kingka?"tanya sis.
mesti readers pelikkan kenapa sis tanya.sebenarnya.....

sis lupa....hihi

"kan semua tahu yang pertandingan ni sampai mati.nak tak nak salah seorang mesti mati.first round tu memang ayahanda teruk dikerja oleh kingka,sampai luka bahagian perut ayahanda dicucuk kingka guna pisau Rambo."
  semua yang mendengar ternganga.gila wei.tapi apasal Ristina macam tak sakit pun?

"tapi second round tu perlawanan tanpa senjata.masa tu aku tengok ayahanda macam lain.macam bukan dia je.anak matanya bertukar dari coklat hazel ke biru muda.kami semua perasan.dia lebih kejam dari biasa.kepala kingka ditumbuk hingga pecah,kakinya patah,dan nyawa nyawa ikan kot kingka dikerja ayahanda.tunggu malaikat maut datang nak cabut lagi."ketawa rahim meletus.lawak mungkin.

"cepatlah sambung."desak sis.
rahim sekadar mengangguk.

"aku lihat ayahanda macam baru tersedar.dia berhenti mencekik kingka.kingka dah mengelupur.memang nazak.ayahanda panggil referee. ayahanda cakap sesuatu tunjuk2 kingka yang dah pengsan.akhirnya referee umum ayahanda sebagai pemenang."

"macam mana dengan kingka?"tanya kami semua teruja.

"terus dibawak ke hospital.teruk kot ayahanda belasah.masuk ICU."sambung rahim.

"ayahanda ambik dadah kot"celah antara mereka.

"kau agak2lah.walaupun pertandingan tu antara ketua mafia tapi pengunaan dadah dilarang wei.setiap ketua akan diperiksa dengan street kalau ada yang guna  dadah.bagus tak payah buat pertandingan ni kalau guna dadah."

untuk pengetahuan readers semua pertandingan ini dibuat oleh pertubuhan mafia bersatu.(pmb)in Malay.English pandailah readers pikir.objektif pertandingan diadakan adalah menilai setiap ketua mafia mewakili negara masing2.dari segi kekuatan,kepandaian and lain lain.pelawan hendaklah bermati-matian kerana hanya akan diberi dua pilihan.DEATH OR ALIVE.pemenang setiap perlawanan akan diberi pangkat istimewa dari PMB.

understand or not?
hush..melalut pulak sis...

"oooo...makin salute aku dengan ayahanda."celah kak lang.rasa bangga dia dengan Ristina makin menebal walaupun beza tua dia dengan Ristina memang jauh.

"heroin sis tu..tengoklah siapa author."sis menyengih.bangga kot.semua pandang sis macam nak telan.

belum sempat mereka nak tahan sis.sis dan chao dulu guna bom asap.hihi...lechao dulu.

isteriku pailang di hati.....Where stories live. Discover now