Prvi deo:
Evo bliži nam se mala matura i mnogo smo tužni.......Wait ...bitch no!!!
Pa Cao drugari .Iskreno zabole me bas ako će neko iz razreda ovo da čita,kao sto sam rekla i treba.Prvo kao sto ste primetili ovo neće biti tipično proseravanje o tome kako se volimo kako smo svi jednaki kako ćemo jedni drugima nedostajati.Ha?Ne.Ovo će bi lepo iskreno mišljenje.Dugo sam čuvala u sebi sva svoja iskrena mišljenja.Jos gore.Delila sam klupu sa dvadeset sedmoro govana,izuzev mene i najbolje Drugarice.8.godina ruganja,potamevanja vredjanja .Pa sad je red da i ja malo vredjam i ponižavan .Ako ne javno pred celom ELITICOM .barem ovde.Prvo imam želju da vas upoznam sa njima.Naravno neće biti pravih imena da se mamine i tatine princezice ne bi uvredile ali bice nadimak shodno njihovom padu u mojim ocima.
-Ja:zovite me kako god hoćete.Kazem uvek sto mislim i skoro uvek se pokajem,zao mi je drugarići ali ne mogu da trpim dvoličnost ali umem.Kada sam u izuzetnoj opasnosti od Blama onda cutim ,skoro uvek nadrljam.160 cm i želja da porastem.streber(mada ništa ne ucim ali jebiga društvo dalo takvu etiketu)upoznacete me dalje kroz priču
-KURVA1:malo grub naziv .Ako vam je draže može te je zvati i probisvet kradljivac vremena ,plavuša....Naime to vam je tip devojke koji je premazan svim bojama.Dvolicnost razvijena do zla boga,glupa ko kurac ,izlazi do pet ujutro(potsetnik:mi smo osmi razred)dupe širine oblakodera a struk još širi ,copy&paste-videla je kakvu ću haljinu kupiti za maturu i uzela je istu bukvalno pa sam sve morala da menjam,napila me je da napila,mada sam ja to dozvolila ,ali i snimala,misli da je faca,Posvadjala me sa bff sto puta uspela da me posvadja sa pola grada .I vi recite da je ne mrzim.Nemam apsolutno nikakav razlog da je volim
-KURVA2:Njena bff velika kopija kurava Copy&paste ,doduše to je kozurak od deteta,savija se u slovo s na slikama podseca me na perecu(možete je sad i tako zvati)Kopira svakog pa kasnije prodaje to kao svoju ideju.Very stuped.Nadam se da će njena vrsta uginuti jednog dana.Ali iskreno
-ZALIZANI IMBECIL:Okej to je posebna vrsta koja se danas može videti na svakom koraku.Obicno je dvolična brzo menja mišljena govno je od coveka ima piskav ili promukao glas i najbitnije od svega trenira fudbal.Mora da ima najbolju ribu(praznoglavu kurvu)i mora uvek da bude u centru pažnje iako mu je centar za ravnotežu vidno pogoršan i nekad umete da se zabrinete za njegovu seksualnost.Da,ljudi se zabrinu i za moju seksualnost ali ja sam antisocijalno nezainteresirano bice kog boli kurac za sebe a kamoli da nadje nekog o kome će morati da brine
-ONAJ DRUGI:Zašto takvo ime?Pa prosto to je potrcko ili ti takozvani najbolji drug od zalizanog .Nikad sa njim nisam imala dobre odnose jel svakog jebe u mozak i svima ide na živce .Takvi kao on se uvek izvuku Iz sranja i uvek prodju nekažnjeno i neretko kao ovaj iz mog razreda slikaju piše(jer oni nemaju kurac)zato sto žele da vide sise neke devojke koja čak ni nema sise.Sve u svemu jedan veliki promašaj od coveka.Nadam se da će biti bolji kad njegova polovina zbog koje se dokazuje ode od njega.
-PICKA:Moja dugogodišnja simpatija.Dvolicni imbecil koji pred vama ogovara celu skolu a kasnije im se uvlači u dupe.Kosarkas ,mamina maza ,profesionalni podrigivac i proizvođač prdeza(da i to se meni svidja)nikad iskren,ravnodušan ali jedan od retkih koji uspeju da vrate osmeh na lice(imaju i neko dobro lice)Moram priznati sa njim sam provela neke od najsmješnijih trenutaka u životu ali i najgorih .Toliko puta sam plakala a on se toliko puta izvlačio i koristio priliku.Tipicno musko.Sad me boli kurac za njega.Nije hteo da ide samnom na maturu a po svojoj pratilji sere na sva vrata ,Msm da mi je to zadnji put da sam plakala .ponavljam boli me kurac.PONOVICU JOŠ JEDNOM ONO STO SAM MU REKLA,,DVOLIČAN SI,,
-META:Ona,da malo smrdi nisu joj sve reci na mestu uvek je bila tema zafrkavanja i uvek su je zajebavali .Zbog toga je upala u loše društvo i dobila još vise podrugivanja.Da mi nije zagorčala život tri puta možda bih je i volela ali posto jeste ostala sam neutralna i nisam je zajebavala i nisam se mesala u njene probleme iako sam joj pomogla da prebrodi tešku porodičnu situaciju iako ne zaslužuje ništa od mene.Toliko je praznoglava da je simpatiji dozvolila da je maltene izjebe .Zelim joj sreću i da ne bude toliko bedna u budućnosti .izgubila je možda jedinog dobrog prijatelja u životu.
-JEDNOROG:ako je neko gledao 13reasonswhy setice se one male Kineskinje koja bi volela da je svi vole .Iskreno jednorog i ja smo veoma bliske ali moram reci svoje iskreno mišljenje.Dvolicna je .Samo misli na sebe,seksualnost joj je neodređena,glumi ribu a ustvari je jednorog (zato sto se ponaša kao dete)ne zna da se obuce a drugima tupi da ne znaju da se obuku i iz licnog primera i primera moje bff jednorog ostavlja prijatelje kad jw najteže.ZAR JEDNOROZI NISU UVEK ZAJEDNO,I U DOBRU I U ZLU?
-KRALJICA ELITE:Uvek napicena ,Nike obrve ,uvek u trendu ,najbolji momci praznoglava niskoumna,nije ni svesna koliko je bolji od nje iskorištavaju.Ponizavanje ljudi glavna atrakcija glavni posao.Dokazivanje drugima.ZA TAKVE KAŽEM OBIČNO DA SU GLUPE KAO KURAC.O njima nemam puno reci .volela bih da takva vrsta izumre ili da ih siluju sve redom na ulici.
-POTRCKO JEDAN(još ga zovem i skoreni kreten,crni covek)osoba koja je ljuta na sve oko sebe jel nema život igra igrice po ceo dan.Cuvanje tajni mu je toliko jaka strana da je jebeno rekao PICKI da mi se svidja i od tad se svadjam sa njim.U stanju je biti pored WC svog gospodara i dzedziti i slušati da li sere ili pisa.Nekad ispadne fer ali u većini slučajeva ispadne govno.NE ZASLUŽUJE NI POLA MOG POSTOVANjA.Smaram ga jednom velikom greškom kao i sebe.Naravno smatrala sam ga i za prijatelja ali jbg......on je potrcko ipak.
-MUŠKARACA:O njoj mi je najteže pricati.Verovatno zato sto sam ljubomorna jer je najbolja drugarica od PICKE iako on stalno pljuje po njoj.Nije toliko ženstvena lepi se za sve gotovo uvek ima pogrešno mišljenje o svemu ali se Izvini i uvek želi da priča sa tobom ako ti treba.Trpila je mobing u skoli kao i ja i Predpostavljam da jedva čeka da se sve završi i da može da kaže,,Cao Picke,,Pre sam je smatrala za prijatelja a sada smo Okej.Zelim joj sve najbolje u budućnosti.
-BURZUJKA1&BURZUJKA2:dve Drugarice koje imaju para da kupe pola Beograda bez ustručavanja.Sapucu u društvu kao najveće seljanke u stanju su da pojedu tenk hrane i vole da ogovaraju.U poslednje vreme imam lepe konverzacije sa njima ali uvek su me pomalo živcirale pogotovo kad čujem da mi se podsmevaju.
-DRUG:zaslužuje normalan nadimak i malo opisa.Previse se zajebava uvek kaže šta misli i ne ustručava se da kaže mišljenje pred facama.Uvek je tu za razgovor.voli da prdi i podriguje na času ali to njega opisuje-nedostajace mi u skoli
-DEBELI:debeo je ima veće sise od mene,iskreno posle dužeg vremena ću ga i zaboraviti ,iako smesan i previše interesantan ima i ona boju mračnu stranu koja me je zajebala dosta puta.Zelja za većim društvom ga omete u njegovom pravom karakteru .Ali moram priznati sto se našao tu kad sam bila pijana kao stoka.Zbog toga mu želim sve najbolje u budućnosti .Kraj prvog dela,u drugom delu opis ostalih ...
Izvinite zbog dosta psovanja ali ovo je nešto sto pišem bukvalno bez prepravljanja i veoma iskreno....
VOCÊ ESTÁ LENDO
ISKRENO
Ficção GeralIskreno,nadam se da će se gospoda iz razreda koja bude slučajno naišla na ovaj tekst pronaći ,, A evo vam i poruke ,,CRKNITE!!!,,