Sabaha karşı uyandım başımda nerden kaynaklanmadığını bilmediğim bir ağrı vardı.Her yanım uyuşmuş kalkmaya mecalimde yoktu. Yinede sallana sallana lavobaya doğru yürüdüm.İşimi hallettikten sonra elimi yüzümü yıkadım ve aynaya uzun uzun baktım.Nefesimden olmalıydı aynanın buğulanmış yüzünü sünmüş kazağımın koluyla ovuştura ovuştura sildim. Göz altlarım morarmış yüzüm çökmüş görünüyordu üstelik evim çürümüş gibi kokuyordu berbat bir haldeydim.Hızla pencereyi açtım yağmurdan sonraki o harika kokoyu içime çektim ve bir süre orda tuttum. Ağzımı yuvarlak yapıp aniden geri bıraktım buhar oluşumuna neden olmuştu sabahın erken saaleriydi ve hava bayağı soğuktu.Camı öylece bırakıp yatağıma fırladım iki elimi başımın üzerine koydum ve kendi kendime bu hallere düşek kızmıydım diye söylenmeye başladım.Etrafıma odama baktıktan sonra artık yeter deyip odayı ve bütün evi temizlemeye koyuldum. Öncelikle bütün yatak takımımı makinaya tıkıştırdım ardından perdeleri çıkardım iyiki pencereyi açık bırakmışım evimdeki o koku biraz olsun dağılmıştı.Banyoya baktım kirli sepetimden bir dağ oluşmuştu onlarıda temizledikten sonra bir yılda yapacağım bütün ev işini ogün tamamlamış bulundum.Sinir bozukluğundanmıydı ne bilmem ama yorgunluğumu ancak bütün işler bittiğinde hissettim.Şilte bile geçirmediğim yatağıma üzerime bir çarşaf alarak yattım, deliksiz bir uyku istiyordum vücudumun bu kadar yorgun olduğu halde beynimin ve kalbimin yorgunluğu onu bastırmış olmalıydı ki geç uyumama sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVMEYE YEMİN ETMİŞİM GİBİ
Teen FictionMerhaba sevgili okuyucularım bu benim buradaki ilk çalışmam eğe üslubumu beğendiyseniz beni takip edin ve bol bol vote yapın hepinizi öptüm sütünüzü için kitabınızı okuyunn