3. bölüm

29 3 2
                                    

Neler oluyordu bana anlamadım.İki yıl evden çıkmamıştım ve çıktığım ilk gün bir randevu sözü verdim.Bunada kader diyeceğim ama o çocuk gerçektende çokk yakışıklıydı, yani nasıl anlatsam eşi ve benzeri olmayan yüz hatlarına sahipti ve kendine  özgü bir güzelliği vardı.

Hemen kalktım kendime çeki ve düzen verdikten sonra gardurobumun başına geçtim beyaz sade ve desensiz bir thisrt ve altınada açık mavi paçaları dar bi pantolon geçirdim. Dağanık olan saçlarımı at kuyruğu bağladım, hava iyi görünüyodu ama yine ne olur ne olmaz diye belimede kırmızı switshrt'ümü bağladm.En temiz  olan ama bi o kadarda üzerime uyumlu olan ayakkabılarımdan birini giydim, artık dışarıya çıkmaya hazırdım.

İçimden şarkılar söyleyip dans edesim geliyordu.Durumu benim gibi olan bi kız için bu uygunmuydu ama ne bileyim işte  öyle .Heyecandan sokağın yerini unutmamak için herşeye dikkat ederek ilerliyordum.Evet o caddeydim ama yanlış taraftan gelmişim.Karşı tarafa geeçmem gerekiyordu bu sefer, caddeye adımımı attım...Eyvah araba demeye kalmadan birisi kolumdan tuttu ve hızlı bir şekilde kendine doğru çekti.

_Sen çok dikkatsizsin hiç doktora falan gözükmeyi düşündün mü?

_ıııı.Dercesine kafamı iki yana salladım.Şok olmuştum başım dönüyordu hatta ayaklarım uyuşmuştu.

_İyimisin iyimisi..

sesler kafamda yankı yapıyordu ve onun elleri yüzümle buluştuğunu hissettiğim o an kendimi toparladım,

_İyiyim tamam çok önemli bişey değil.

yüzüne baktığımda hem gülüyor hemde neredeyse dokunsam ağlayacakmışcasına bir his vardı.

_Peki ya sen iyi misin?

__  elbette; yani pardon seni öyle  biran şey işte...

__Tamam tamam evet bende çok korktum sen olmasan az daha ezilecektim.

__Bu durumda bana bir can borçlusun.

elimi yumruk yapıp hafifçe omzuna vurarak

__Çok cömertsin.Yaptığın iyilikleri insan..

__İnsanların yüzüne vurmamalısın evet biliyorum ama seninn gibi biri olunca..

__Ne  yani şimdide hakaret mi yani ben insan değilim öylemi?

__Hayır hayır yaa takılıyorum afedersin bir daha olmaz.

__Boşversene iyi bile geldi.Ama yinede devam etme olurmu.

__Tamam.Ne yapıyoruz?Bukadar adranalin karnımı acıkırtırdı bir şeyler yiyelim istersen.

Olur.

SENİ SEVMEYE YEMİN ETMİŞİM GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin