Tatile Gidiyoruz...

131 6 0
                                    

Annemin(düzeltiyorum üvey annemin) 'Ekin hazır mısın?'  sorusuna kulak asmazken ağır olan valizimi indirmeye çalışıyordum.Ee içine o kadar şey doldurursam taşıyamam tabi.Sonuçta her yaz Kemer'e gitmiyorum o kadar olsun artık.Güç bela valizimi indirip arabaya tıkıştırırken Eylül hanım (!) hala inememişti.Cici annemin sürtüğü nolcak..Gece geç saate kadar orda burda sürterse sabah uyanıp bi türlü hazırlanamaz tabi.O da yetmezmiş gibi kız seneye resmen 18 ine basacak.Daha ben lisedeki ilk yılımı doldurdum.Ben kendi kendime söylenirken nihayet teşrif edebildi.Uçakta onunla oturmayacağım için şanslıyım doğrusu. Ama arabada yaklaşık yarım saat ona katlanmam gerekecek.

***

Havaalanına yaklaşırken biraz heyecanlı  biraz da üzgündüm doğrusu. 2 haftalığına da olsa Kerem'den (erkek arkadaşım olur kendisi) ayrı kalacaktım.Kalırım o bişey değil de yakışıklı çocuk valla esmer falan şimdi kızlar bırakmaz peşini. Hele o Bahar olacak kız varya çocuğu yiyecek gibi bakıyor zaten.of eğer böyle aklımı İstanbul'da bırakıp gideceksem hiç gitmeyeyim daha iyi yani.Ben kafamda bunlarla boğuşurken havaalanına geldiğimizi fark ettim.Babam arabadan iner inmez bagajdaki valizleri kucaklayıp elimize tutuşturdu.Biraz sonra Antalya uçağındaydık.Babam, Demet(cici annem) ve Eylül yan yana cam tarafında otururken ben de orta sıradaki koltuklardan birine oturmuştum.Tam kulaklıkları takıp başka alemlere uçacakken onu fark ettim.'O' nu ? Adını bile bilmiyordum ama görür görmez tutulmuştum Çocuk resmen taştı taş.Of Ekin kendine gel ya sevgilin var senin.Kendimi ne kadar bu düşünceye yoğunlaştırmaya çalıştıysam da olmadı işte.O da bana bakıyordu ve gülümsüyordu.Bence bu yolculuk hiç sıkılmayacağım...

hadi dans edelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin