-Lyra!-ordított rám a tanár, amikor a füzetemből fel sem nézve hevesen írtam a füzetembe. Természetesen nem az óra jegyzetet vagy a tanulni valót, hanem a blogomat írtam éppen.
-Elnézést-válaszoltam, fel sem nézve a füzetemből. Igazából azt sem tudtam, hogy éppen milyen órán vagyok. Óra után legjobb barátnőm Hope jött oda hozzám. A teremből kilépve már a kávémat iszogattam.
-Már megint nem figyelsz órákon!-figyelmeztetett.
-Jól van már Anya-forgattam a szemeimet. Néha teljesen úgy viselkedik mintha az anyám lenne. A legjobb barátnőm meg minden, de azért nem kellene mindenbe beleszólnia. Az órák ugyanúgy teltek. Néha írtam, néha ettem és esetleg nagy ritkán figyeltem is. Órák után úgy volt hogy Averyhez megyek felkészülni az érettségire meg tanulni, így a buszmegállóban álltunk, amikor az exemet pillantottam meg az út másik oldalán. Oda is integettem neki, amikor ő is hevesen integetni kezdett, aztán boldogan tovább sétált kézenfogva a barátjával. Na hát igen ez egy igen vicces történet. Szóval egyetlenegy exem az is meleg. Hát az egész ott kezdődött, hogy 8. osztály végén az évfolyamtársam lett és a beiratkozáson találkoztunk, aztán Messengeren beszélgettünk majd össze is jöttünk. Aztán olyan egy év után neki is adtam az első alkalmamat. Az után olyan 2 héttel be is vallotta, hogy meleg. Teljesen összetörtem, magamat hibáztattam, hogy valamit rosszul csináltam vagy ilyenek, de ő egész végig mellettem volt és vigasztalt, hogy én tök jó voltam, meg tök jó volt velem lenni, csak rájött hogy neki nem a lányok kellenek. Szóval végül tök jó barátok lettünk furcsa múlttal. Aztán meg később én is elmondtam neki, hogy bi vagyok így végül egy pridera is elmentünk együtt, ahol természetesen egyesül is hagyott, mert hogy ő megtalálta élete párját, így ők elhúztak. Végülis azóta is együtt vannak, szóval lehet hogy tényleg megtalálta.
-Nézd Lyra ott jön a trolli!-figyelmeztetett Avery. Felszálltunk a trollira és elmentünk hozzájuk. Amikor beléptünk, köszöntem mindenkinek, majd egy banán és egy szendvics kíséretében bekuckóztunk a szobájába. Elővettünk mindent ami a tanuláshoz kellett. Rengeteget nevetünk mindig ilyenkor, hisz Averynek franciát kell tanulnia, nekem pedig spanyolt. Így amikor próbálunk segíteni a másiknak mindig elég érdekes dolgok szoktak születni. Tanultunk matekot, franciát, spanyolt, angolt, föcit és egy kis törit is az érettségire. Olyan este 7 felé értem haza, amikor már a legtöbben otthon voltak. A nevelő anyukám, Cloe a húgom és Claire a nővérem. Igazából egyikük sem volt a vérszerinti testvérem, de úgy szerettem őket mintha azok lennének. Igazából apukám először Rachellel volt (a nevelőanyukámmal), aztán megcsalta anyukámmal (ebből lettem én), de Rachel visszafogadta és megbocsájtott neki, így lett egy húgom. Hát igen az én életem nem túl egyszerű. Bementem a konyhába, ahol Cloe éppen a háziját csinálta.
-Szia Cloy!-azzal megborzoltam a copfba fogott haját. Már kiskora óta így hívom. Leültem vele szembe vacsorázni. Elővettem a telefonomat, de Cloy inkább beszélgetni akart, így beszélgettünk.
-Hol voltál ilyen sokáig?
-Averynél tanultam- feleltem a 8 éves húgomnak-És te mit tanulsz?
-Matekot-forgatta meg a szemeit, amit biztos vagyok benne, hogy tőlem tanult. Nem túl jó példa vagyok.
-És ma is láttad azt a lányt?
-Milyen lányt?-kérdeztem, olyan fejet vágva mint aki lebukott.
-Hát akiről tegnap Hopenak meséltél, aki valamilyen cserediák vagy micsoda. És azt mondtad hogy bejön neked.
-Ja, hogy Aycia. És igen, ő egy ausztrál cserediák. De honnan tudsz te erről? És neked ezt még nem is kéne értened.
-8 éves vagyok, nem 4.
-Na jól van, én most felmegyek. Jó éjszakát!-azzal felcaplattam az emeletre. A szobám romokban hevert, így inkább rendet raktam, majd egyenesen a fürdőbe mentem, ahol beálltam a meleg víz alá. Fantasztikus érzés volt. Az ágyban fetrengve már csak arra vártam, hogy mikor jön álom a szememre. De valahogy világító telefonnal az arcom előtt instagrammal nem volt egyszerű. Így végül olyan hajnali 2-3kor sikerült is elaludnom. De nem bántam, hisz péntek volt.
YOU ARE READING
My lover is a girl... wait what? (girlxgirl)
RomanceLyra élete egy teljesen átlagos 18 évesé volt, érettségikre készülésekkel, barátokkal és egy nem teljesen átlagos családdal. De amikor nővére elhívja egy fagyira minden megváltozik. Egy olyan emberrel fut össze, akivel nem is sejtené, de a dolgok n...