- Kada grįš tavo tėvai? - paklausia Zayn, laikydamas mane.
- Turime dar ne vieną valandą, - sumurmu atsitraukdama nuo vaikino, kad ir kaip malonu buvo. - Mama grįš vėlai.
- Tėtis?
- Negrįš, nesijaudink, - šypteliu.
- Dar viena skaudi istorija? - klausia, tačiau greitai papurtau galvą nusišypsojusi.
- Ne tokia ir skaudi, - tariu. - Nebendraujame ir tiek. Tėtį daugiau kartų esu mačiusi per televizorių. Turėtum jį žinoti.
- David King? - paklausia ir aš linkteliu.
Bent kiek futbolu besidomintiems, tėčio nežinoti neįmanoma. Tėčio komanda paskutinius metus skambėjo visame pasaulyje. Dėl jos jis atsisakė mūsų su mama, todėl dažniausiai renkuosi sakyti, jog tėčio neturiu. Jo nėra. Karjera jam svarbesnė.
Pakeliu akis į jį. Noriu atsipalaiduoti. Nenoriu jokių negatyvių minčių. Ranka apkabinu vaikino kaklą ir šiek tiek pasikėlusi pabučiuoju jį. Tačiau bučiuojamės neilgai. Zayn atsitraukia nuo mano lūpų, delnais slysdamas mano kūnu. Jaučiu malonius šiurpuliukus. Mėginu ir vėl pabučiuoti juodaplaukį, bet vaikinas, regis, vengia mano bučinių, nes pajuntu jo lūpas ir dantis ant savo kaklo. Zayn visai nesistengia būti švelnus ir, Dieve, kaip man tai patinka... Dar kartą įsitikinu, jog daugiau nenoriu savo metų vaikinų. Joks septyniolikmetis ar aštuoniolikmetis neprivers manęs pasijusti geriau.
Vaikino rankoms nepaleidžiant mano kūno, jaučiu, kaip tirpstu nuo jo prisilietimų. Atsipalaiduoju, užsimerkiu ir leidžiu sau skęsti momente...
* * *
Kuomet pramerkiu akis, suprantu, kad jau naktis. Paėmusi telefoną, pastebiu, jog jau pusė trijų nakties. Randu ir žinutę nuo Zayn. Jis rašė, jog užmigau ir jis išėjo prieš grįžtant mamai.
Šiek tiek gėda. Nesitikėjau, jog užmigsiu. Zayn gulėjo kartu su manimi, po to mudu apsirengėme ir laiką leidome taip, lyg nieko nebūtų nutikę. Ir toliau lyg draugai sėdėjome kalbėdami.
Vartausi lovoje. Galvoju apie vakarą praleistą su Zayn. Be abejonės, mes laiką leidžiame kartu ne su mintimi būti draugais, o mūsų bendravimas paremtas seksu, visgi turėti draugą kaip Zayn turėtų būti malonu. Man patiko kalbėtis, o ne galvoti, kaip greičiau nurengti vienas kitą...
Paryčiais pagaliau pavyksta užmigti. Esu ir vėl viena. Nemačiau mamos vakar vakare ir taip pat nesusitikome šįryt. Tikiuosi bent vakare pasimatysime.
Parašau Zayn, jog esu viena namuose ir jis gali atvažiuoti. Iš pradžių suabejoju, ar derėtų, bet netrukus gaunu atsakymą, jog dabar jis užsiėmęs ir atvažiuos prieš treniruotę. Atsidūstu. Nežinau, kada tiksliai jis atvažiuos, ir kiek laiko turėsiu būti viena.