Helyzetjelentés

63 8 7
                                    

Hey guys!

 Amint látjátok ez nem rész. Rettentően sajnálom, de nem látom értelmét folytatni. 5-6 ember számára felesleges írni. Na igen és most lehet elítélni avval, hogy ne azt nézzem, hogy mennyi ember követi a történetet hanem, hogy magamnak írjak. Könnyű ezt mondani, de rosszúl esik mikor látom, hogy pontatlanul megfogalmazott, helyesírási hibákkal teli, 18+  történetekre mennyi vote és nézettség van. Nem azt mondom, hogy az én könyvem tökéletes, mert egyáltalán nem az, vannak benne helyesírási hibák és pontatlan mondatok is. Hirtelen jött ötlettől posztoltam, meggondolatlanul. Rengeteg könyvet olvastam itt is és úgy voltam vele ha már másnak ilyen könnyen megy akkor nekem miért ne menne. Nem gondoltam át, hogy ez mennyi időt is vesz igénybe, akkor télen még a suli se volt ennyire húzós, de most a tanulni valóktól ki se látok, ez mellett még a külön órák is, arról meg ne is beszéljünk mennyire kivagyok merülve. Haza jövök ledobom magam és alszok egész délután aztán meg este tanulok rosszabb esetben még hajat is kell mosni és így végképp nincs időm megírni az új részt. Elkezdtem tegnap átírni a részeket, az igazat megvallva imádtam átírva, de ma reggel mikor folytatni akartam véletlenül kimentem belőle és minden elveszett, nekem meg már nincs erőm és  kedvem se. Ne értsetek félre, én tényleg imádtam/imádom a szereplőket, mindig vártam, hogy írjam az következő részt és a ti véleményeiteket, de mikor nem kaptam vissszajelzést csalódott lettem. Nem bennetek csalódtam, hanem magamban. Tudom, hogy képes vagyok jobbat is összehozni, de nem most. Megpróbálom először átírni az eddigi részeket, de ha ezután se kapok semmilyen visszajelzést unpublikálom a könyvet és lehet egy szép napon folytatni fogom, mégtöbb tapasztalattal, de nem ígérhetek semmit. Köszönöm azoknak akik végig követték a részeket, de legjobban a barátnőmnek, hogy mindig segített és mellettem volt. Nem búcsúzkodok, mert még vissza fogok térni az átírt részekkel teljesen kipihenve magam, de az majd valamikor a nyári szünetben lesz. Az se biztos, hogy ezt a zagyvaságot valaki el fogja olvasni, de aki időt szán rá annak nagyon szépen köszönöm.

xoxo MrsDallas

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ha Ismernél - If You Know Me (ÁTÍRÁS ALATT)Where stories live. Discover now