am i dead?

177 22 37
                                    

for jdrewturkey💙

Beş, dört, üç, iki, bir
Beş, dört, üç, iki...
Bir.

O silahı kafama doğrultuyor,
Gözlerimi kapatıyorum.
Ve "bang!"
Artık ölüyüm.

Biliyorum,
O da biliyor.
Beni sadece merhametinden öldürüyor.

Şimdiyse buralardan gidiyorum...

05:32

Herkes aşkını öldürürdü.Evet, bu cümle belki de size tanıdık geliyordur. Ama hayır, ben duygu olan aşktan bahsetmiyorum. Onu öldürmek kolaydır.

Fakat bir insanın kafasının içinden geçen mermiyi, onu sonsuz uykuyla buluşturacak olan o mermiyi, bizzat kendin sıkmak, sizin de tüylerinizi diken diken etmez miydi?

Onun etmedi.

Ben şuan gerçekten, ölüyüm.

Ya da onun gibi bir şeyim.

Bilmiyorum.

Etraftaki sesleri duyabiliyorum, acaba istesem onları görebilir miyim?

Yatakta yatan bedenimi hissediyorum, acaba istesem hareket edebilir miyim?

Hiçbir acı hissetmiyorum, acaba biri bana dokunsa bunu anlayabilir miyim?

Acaba öldüğümü öğrenenler ne hissediyorlardı?

Acaba ağlamışlar mıdır beni özleyecekleri için, beni bir daha asla gerçek anlamda göremeyecekleri için?

Asıl soru şu ki, ben gerçekten ölü müyüm?

05:47

Biraz zaman geçti. Sanırım hala ölüyüm.

Ne zaman uyanacağım?

Uyanabilecek miyim?

Onu görmeyi isterdim.

Acaba pişman mıdır?

Yoksa mutlu mudur?

Belki de başından beri onu yanlış tanıyorumdur.

06:03

Doktor olduklarını sandığım bir adam ve bir kadın benim hakkımda konuşuyorlardı.

Konuşmaları kesik kesik de olsa duyuyordum, söyledikleri pek hoşuma gitmemişti.

"Durumu kritik. Şu an komada. Uyanmama ihtimali yüksek.Birkaç saat içinde bitkisel hayata gire-bilir."

"Bilinç kaybı-"

"Oksijen vermeliyiz."

"Hayati değer- zayıf."

Sesler çok derinden geliyordu,sanki ben suyun altındaymışım da onlar suyun üzerinde duruyorlarmış gibi.

Söylediklerini bildiğime emindim, ama ne olduklarını açıklayamıyordum.

06:21

Sesleri duyma oranım giderek azalıyor, artık sadece yakınımdaki sesleri duyabiliyorum.

Sesler hala kesik ve boğuk.

06:45

Biri geldi. Acaba o mu?

Yoksa annem veya kız kardeşim mi?

Acaba saat kaç?

Hayatta olduğum zaman saat 01:52 idi.

murder || jelena oneshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin