Elkezdődik

41 3 2
                                    

Éppen a fürdőszobából mentem vissza a szobámba, amikor láttam, hogy anya kilép a szobámból.
- Te mit kerestél odabent. - néztem rá értetlenül. Soha nem jönnek be a szobámba.
- Semmit Kincsem. Mész ma alahová?
- Meglátogatom az íróasztalomat és kidolgozok egy tervet Szeptemberi első DÖK gyűlésre. És képzeld én mondom nyitom meg idén a tanévet. - mondtam mosolyogva.
- Ez remek Bella! -mosolygott rám kedvesen. Lement apához és Kittihez a nappaliba én pedig a szobám fele mentem.
Ahogy beléptem megcsapott az a tipikus illat ami a szobámat jellemezte. Muskátli. A családban egyedül én szerettem. Oda mentem az íróasztalomhoz és kinyitottam a legfelső fiókomat mert ott tartottam a DÖK-ös papírjaimat. Az a szerencsétlen fiók rengeteg mindennel tele volt pakolva. Lepillantottam a fiókba ahol egy naptár méretű virágos kötésű notesz volt amin ez a felirat volt. „Kedves Naplóm...". Kíváncsiságtól vezérelve kinyitottam a Naplót. Minden második oldal ezzel a szöveggel kezdődött. A kötésének a színe először fekete volt, de ahog megérintettem megváltozott.
Kopogtattak az ajtómon.
- Bejöhetünk? - nyitott be résnyire apa.
- Gyertek. - a szüleim beléptek az ajtón majd helyet foglaltak a babzsák fotelekben.
- Azt a naplót amit a kezedben tartasz. - kezdett mesélni apu, és anyával figyelmesen hallhattuk. - nagyanyáddal közösen vettük meg. Olyan a színe mint amilyen éppen a hangulatod. Már nagyon régen megvettük , igazán kicsi voltál akkor még. Remélem segít leküzdeni a gondjaidat. - apa nagyot nyelt. - Nyisd ki hátul. - azt tettem amit mondott.
Van egy olyan oldal ahol a hangulatodat tudod nyomon követni. Beszínezed az aznapi négyzetet olyanra amilyen aznap a napló színe. Meg tudsz még nyomon követni sok mindent. Lapozz vissza felé. Remélem fog segíteni. Gyere drágám. - apa és anya felálltak és elindultak ki a szobámból. Már az ajtóban jártak amikor kábán megszólaltam.
- Köszönöm. - mondtam mire ők csak bólintottak és kiléptek az ajtón.
Pár percet szenteltem a Napló tanulmányozásának, utána neki láttam az igazi teendőmnek.
Írtam pályázat lehetőségeket. Megírtam a nyitó beszédemet. Aztán mikor készültem lefeküdni Kitti jött be a szobámba.
- Bella. Pszt. - oda ment az asztalomhoz és felkapcsolta a lámpát.
- Mondjad Kitti.
- Izgulok.
- Mégis miért. - kérdeztem hitetleül a húgomat.
- Tudod, hogy holnap kezdődik a suli és olyan furcsa lesz, hogy nem a régi osztálytársaim lesznek. Meg szeretnék bejutni a DÖK-be is.
- Ne aghódj minden oké lesz. -simítottam végig a hátán.
- Te is kaptál ilyet? -kérdezte és elővett egy olyan naplót amit anyáéktól kaptam.
- Igen. De menj aludni. Holnap mehetünk együtt ha gondolod.
- Köszi. Szia
- Szia

I want to be suicideWhere stories live. Discover now