PIERRE- EMERIC AUBAMEYANG

375 20 8
                                    

Pochwalony!
Dzisiaj tak jak obiecałam wchodzą ciekawostki , a tego piłkarza nie wybrałam przez przypadek...wszystkiego dowiecie się poniżej...🙈🙉

1🔎. Pierre urodził się 18 czerwca 1989 roku....( oboje wczoraj obchodziliśmy urodziny..)👌

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

2🔎.W swoim debiutanckim meczu w Borussi strzelił hat-tricka..

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

3🔎.  Są na świecie takie pary, które lepiej dobrać się po prostu nie mogły. David i Victoria Beckhamowie, mama i tata, Robert i Anna Lewandowscy, Ty i Twoja prawa ręka itd. A jak to wygląda w czołowych 5 ligach na kontynencie europejskim? Największymi papużkami nierozłączkami są w nich Ousmane Dembele i Pierre-Emerick Aubameyang, między którymi wywiązała się niesamowita więź: Francuz asystował Gabończykowi aż 7 razy! Nie ma w piłce nożnej żadnej lepszej pary...

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

4🔎. Pierre występował w zespole muzycznym Avantura  , lecz wybrał jednak karierę piłkarską..

Tu macie linka : 👇👇

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

5🔎. W lidze francuskiej zasłynął nie tylko dobrą grą i statystykami , lecz słynną już cieszynką w meczu ze Stade Rennais,  kiedy to po strzelonej bramce świętował .....z maską Spider- Mana na twarzy...

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

6🔎. Ussain Bolt pokonuje odcinek 300 metrów w czasie 3,78 sekundy , dla porównania Aubameyang w 3,70 sekundy...Robi wrażenie ?

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

7🔎. Jest wychowankiem AC Milanu do którego trafił w wieku zaledwie 17 lat..

🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚🔚

Mam nadzieję , że się spodobalo i zostawicie coś po sobie...
Kogo chcielibyście następnego ?
Dajcie znać w komentarzach !

Kara xoxo

¥Football World ¥ ~ ImagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz