Lionel Messi

1.2K 31 0
                                    


Pochwalony !

Jako wierna fanka Barcelony ( i ślubów ...) postanowiłam uczcić ceremonię stulecia !

Oraz oczywiście specjalnie na polecenie @dudu-08 przedstawiam wam ciekawostki o atomowej pchle 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

1. Kontrakt na serwetce..

Jego pierwszy kontrakt z Barceloną został spisany na... serwetce w restauracji. Wszystko przez to, że działacze Dumy Katalonii tak bardzo chcieli go w swoim zespole, że nie mogli dopuścić do tego, by jakiś inny klub go podkupił.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

2. Choroba

Kiedy miał 11 lat, zdiagnozowano u niego niedobór hormonu wzrostu. Kuracja  hormonami trwała trzy lata. Teraz Messi mierzy 169 centymetrów, a i tak jest o 4 centymetry wyższy od swojego słynnego rodaka, Maradony, do którego jest często porównywany.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

3.  Hollywodzki debiut ?/

Hollwodzkie Epic Pictures Group przygotowuje telewizyjną biografię opartą na życiu Messiego, która swoją premierę ma mieć w czasie przyszłorocznych Mistrzostw Świata.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

4. Dobry gest

Zamiast prezentów ślubnych Leo i Antonela poprosili gości o darowizny na rzecz Fundacji Leo Messiego, która zajmuje się pomocą dzieciom w trudnej sytuacji.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

5."Ręka Boga" 

Określenie to kojarzy się z innym wybitnym, argentyńskim piłkarzem - Diego Maradoną. Jednak i Messi miał swoją "rękę Boga". Było to podczas meczu Barcelony z Espanyolem w 2007 roku. Podobnie jak jego rodak, on również zdobył gola ręką.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

6.Czerwona kartka po 47 sekundach gry..

Tak, nawet on ma taki epizod w swojej karierze. Sytuacja ta miała miejsce podczas jego debiutu w barwach Argentyny w meczu z Węgrami w 2005 roku. Messi wszedł na boisko w 63. minucie spotkania, by po kilkudziesięciu sekundach z niego zejść. To była kara za uderzenie łokciem węgierskiego obrońcy.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

7.Ulubione menu..

Jak się okazuje jeden z najlepszych piłkarzy świata nie do końca lubi odżywianie. Messi nie przepada bowiem za warzywami i rybami. Uwielbia za to steki. Znam co najmniej jednego sportowca, który na pewno pochwaliłby taką dietę..

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

8.Rodzinny tatuaż..

Jego brat, Matias, ma na ramieniu tatuaż z wizerunkiem gwiazdora Barcelony. To dopiero braterska miłość !

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

9. Reprezentacja Hiszpanii

Piłkarz dostał propozycję reprezentowania Hiszpanii od federacji tego kraju. Messi, Iniesta, Xavi... brzmi znajomo? Jednak nic z tego - zawodnik zdecydował się na grę w barwach Argentyny.

➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡➡

10. Duma Argentyny

Messi był pierwszym, argentyńskim piłkarzem, który zdobył tytuł Piłkarza Roku FIFA. Szansę na taką nagrodę miałby wcześniej Diego Maradona, gdyby nie fakt, że jest ona przyznawana dopiero od 1991 roku.

                                                                         B O N U S

                                                                         B O N U S

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kara xoxo

¥Football World ¥ ~ ImagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz