"Omluv mě prosím." řeknu a postavím se. Ještě než nám donesou jídlo jsem si došla na záchod, kde jsem vzala do ruky mobil a otevřela jsem ho.
Louis:
No tak nejsem otravný.
El odepiš.
No tak.
Nudím se.
Vrátila se Tara vezmu jí taky do restaurace, když mi nepíšeš.
Já:
Jasně, že nejsi otravný, že já si to dovolila vůbec říct :D Mám pocit, že se mi věnuješ víc než jí což mi velmi lichotí.
Mobil jsem opět schovala do tašky a šla jsem ke stolu, kde akorát číšníci přinesli na stůl jídlo. Šla jsem k Thomasovi a nevšímala jsem si okolí, když do mě někdo narazil.
Spadla jsem na zem a ta holka taky. Ihned se rozkřičela na celou halu.
"Jsi slepá? Víš ty kdo já jsem ty chudinko."
Ke mě si hned sedl Thomas.
"Jsi v pořádku."
"Ano jsem." podívala jsem se na tu ječící histerku. "Ne nevím asi tak důležitá nejsi." ihned tam přišel kluk, kterého znám z obrazovek televize. Přišel tak, že chtěl něco říct, křičet nebo tak, ale když mě uviděl nevydal ani hlásku a pak se začal smát. Nechápavě jsem se na něho podívala a ta jeho přítelkyně taky.
"Tara se vám určitě ráda omluví, byla to totiž její chyba, viděl jsem to." řekne potom co se přestane smát.
"To nemyslíš vážně." vyjede po něm, ale on se na ní dost hnusně podívá.
"Přestaň dělat histerku." šeptne směrem k ní.
"Omlouvám se." řekla holka nakonec a pak se podívala na toho svého kluka. "Nechápu co ti jako Louisi je. Nikdy ses žádné holky nezastal i když za to nemohla." s tím se otočila na podpatku a odešla ke svému stolu.
"Ještě jednou se moc omlouvám, nechcete na něco pozvat." zeptá se dost milé a své modré oči nechává na mě. Ty oči mi něco připomínají, ale nevím co. Jsou ale opravdu hezké a já z nich nespustím oči dokuď Thomas nepromluví.
"Ne nechceme a myslím, že v pohodě, že ano miláčku." řekne Thomas určitě naschvál.
"Ano, je to v pořádku." řeknu a přejdu k našemu stolu nechávajíci stát na místě toho kluka. Naštěstí zbytek večera probíhá v pořádku.
__________________
Další část ❤
Velký potlesk pro mě. :D Přidávám teď každý den část.. no nejsem skvělá? :D Ne sranda :D
Hlasujte, komentujte ❤
S láskou Kthxx ❤
ČTEŠ
Our world - SMS (L.T.)
FanfictionŘíkali jsme, že se sejdeme přesto jsme se k tomu ani jeden neměli. Byli jsme jak pár přesto jsme si každý žil svůj život. Byli jsme tak blízko sebe přesto tak daleko. Cover by: stupiditia