23.

921 56 19
                                    

Probudila jsem se vedle Thomase. Dneska byla sobota. Proto jsem byla opravdu ráda, že ta párty je ze soboty na neděli, protože v neděli nemáme otevřeno. Byla jsem z toho špatná. Cítila jsem, že není dobrý nápad tam chodit, ale musela jsem. Myslím, že to bylo spíš tím, že jsem měla strach. Jsou tam samé velké hvězdy a já jsem normální holka co nemá ráda namyšlené lidí takže ani tu jeho holku mít ráda nebudu. A za další, nerada se přetvařuju. Na druhou stranu si říkám, že to ale Thomasovi dlužím, kord teď, když jsem mu lhala a píšu si s Louisem. Podívala jsem se na Thomase vedle sebe. Měla bych to co nejdříve ukončit, protože když se na něho podívám, necítím lásku, z tohodle pohledu necítím nic. Vstala jsem a došla jsem do koupelny vykonat ranní hygienu. Potom jsem šla do kuchyně udělat si čaj a k tomu müsli. Sedla jsem si k televizi, kterou jsem zapla.

"Dnes se bude konat u Louise Tomlinsona obrovská párty a my budeme u toho." pokroutila jsem očima. Vážně to musí být všude? Vyšla jsem na horu, kde Thomas ještě spal. Převlékla jsem se do kraťasů a obyčejného bílého trička. Takto jsem vyšla do kavárny, kde jsem se hned převlékla. Po domluvě s Perrie odcházím po obědě abych mohla jít i na nákup a připravit se. Rychle jsem vzala do ruky mobil.

Louis:

Dobré ráno lásko :*

:

Dobré ráno :* víš, že mi až teď došlo, že se jmenuješ stejně jako ten blbec, ke kterému dneska jdeme? :D

Louis:

To brzo :* jo už jsem to viděl v televizi bude to asi skvělá párty.

:

Jsi se zbláznil ne? Skvělá? Vůbec ne, bude to utrpení. :D

Louis:

Ale tak si to aspoň trochu užij, když už tam jdeš. Řekni mi kdo má šanci se dostat mezi tak slavné lidi. Milión holek po celém světě by si s tebou rádo vyměnilo místo.

:

Ráda jim ho přenechám jen ať tam nemusím. To víš jsem hold typ člověka co tohle nemá rád.

Louis:

Spíš je nemáš ráda. Nelíbí se ti jejich hudba?

:

Líbí. Mají hezké hlasy i písničky jenže oni? Jsou namyšlený a ty jejich dámičky. Víš co řekl Tomlinson? Že si prý budu rozumět s tou jeho :D lepší vtip jsem neslyšela.

Louis:

Vždyť je neznáš tak je nesuď :)

:

Uvidíme. Napíšu ti večer :*

Louis:

Proč až večer?

:

Jsem v práci a pak musím jít nakupovat.

Louis:

Oni mají taky rádi nakupování. :D

:

Jo jenže jak dlouho tam vydrží? Já potřebuju jen nějaké šaty na tu dnešní akci. A pak potřebuju nakoupit na pozdní oběd.

Louis:

To je asi pravda. Umíš vařit?

:

To umí každá normální holka :D

Louis:

Jasně :D

:

Pá Lousi :*

Louis:

Pá lásko :*

____________________

Omlouvám se, že to oddaluju, ale jsem taková :D

Myslela jsem, že dneska díl nepřidám jelikož jsem na Moravě blízko Slovenska, ale ještě víc vás trápit jsem nemohla.. no nejsem skvělá? 😁😁 (Nejsem, protože jejich setkání oddaluju 😑😁)

Hlasujte, komentujte ❤

S láskou Kthxx ❤

Our world - SMS (L.T.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat