İlk Tanışma

20 2 1
                                    

Çalan alarmlarla beş dakika daha uyumak mümkün değildi. Haydi kalk sütlü çikolatam diye uyandıracak annem yoktu yanımda. Şu üniversite merakım la gelmiştim buralara. Gözlerimi açıp saate baktığımda saat 07.15 idi. Okulun ilk günü geç kalmıştım. Üzerime salaş bir t-shirt altınada şortumu giydim. Saçlarımı ve makyajımı yapmadan çıktım. Yolda önünde onlarca araba olan gitmesi neredeyse imkansız olan bir arabanın​ camından bakarak saçlarımı topladım. Sonrada çantamdan makyaj malzemelerimi çıkarttım ve makyaj yapmaya başladım. Tam eyelinerımı Çekerken baktığım arabanın camı açıldı ve içerideki oğlan bana makyajın bittiyse derse geç kalıcam gidebilir miyim dedi. O anda rezil oldum ve kapşonumu kapatarak özür dilerim dedim ve koşmaya başladım. Sınıfımı araya araya buldum ve boş bir sıraya oturdum . Defterini karalarken ik kendimden geçmiştim ve arabadakı oğlanın bana dokunup yanın boşsa oturabilir miyim demesiyle irkildim oğlan sorusunu tekrarladı bende tabi diye yanıt verdim. Elini uzattı ve ben Berk 18 yaşındayım tek başıma yaşıyorum. Tam tek başıma yaşâmıyorum aslında birde papi adında köpeğim var dedi. Peki ya senin adın ne ?
Berk ' in yüzüne baktım daha sonrada:
Benim adım da Hande bende tek başıma yaşıyorum 18 yaşındayım. Dedim.
Nedense Berk ten hoşlanmıştım. İkinci derse girmeden kantine inip bir çubuk kraker aldım. Kantindeki boş bir masaya oturdum ve krakerimi yemeye başladım. O anda dalmıştım ki Berk bana seslendi :
Hande beni bekle dedi ve gitti.Geri döndüğünde elinde iki kek ve iki meyve suyu vardı. yermisin diye sordu . Bende çikolatalı keki geri çeviremezdim. Ve sorusuna kibarca evet dedim.
Neden İstanbul'da okuyorsun diye sordu bende pek istemeyerekte olsa cevap verdim.
Ailem ile Antalya 'da yaşıyorduk İstanbul'da bir üniversite tuturmuştum ailemin rızası olmasada okumaya geldim . Peki ya sen ? Diye sordum.
Berk bu sorunun üzerine :
Ben burada yani İstanbul'da yaşıyorum dedi.
Babamı çok küçükken geçirdiği kazada kaybettim.
Annemde geçen sene kalp krizi geçirdi ve onu da kaybettim. Papi dışında kimsem yok. Dedi.
Anlattıklarına üzülmüştüm . Berk'ten Papi ' nin resmini göstermesini istedim telefonunu çıkarttı ve çok tatlı bir köpek resmi gösterdi . Zil çaldı ve derse girdik.
Okul çıkışı eve giderken Berk' in anlattığı hayat hikayesini düşündüm. Ve anlatırken Berk'in gözünden akan yaşları.

Şapşal Üniversiteli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin