Zilele au trecut repede. Scoala mi s-a parut a fi mult mai usoara,poate pentru ca era doar la inceput. M-am obisnuit cu mai toti profesorii, colegii ii cunosc in mare parte...e totul perfect...dar astazi simt ca ceva nu o sa fie chiar atat de perfect cum ar trebui. De ce cred asta? Pentru ca azi este ziua proiectului. Ziua in care eu si baiatul misterios vom sta,timp de doua ore, la o masa, unul langa altul, disecand un specimen pentru a face un referat amanuntit cu privire la el. Oare o sa zica ceva? Macar o sa vorbeasca cu mine? Pana la urma va trebui sa o faca, doar suntm parteneri de proiect,nu?
Am ajuns la scoala, unde Emma si Tim, care nu a mai venit azi sa ma ia de acasa,ma asteptau in fata scolii. Emma era putin suparata. Imi puteam da seama de ce: Niall. Tim a zambit cand m-a vazut semn ca aparitia mea a destins putin atmosfera. Mereu atunci cand ma vede zambeste. Oare face asta doar la mine? Oricum, nu pot spune ca imi displace.
-Hei! Ce faceti?i-am intrebat eu parand neafectata de ce se va intampla astazi.
-Foarte bine! Abia astept sa stau la "disecat"cu Niall! Cele doua lucruri pe care le ador: disecatul si Niall! spunea Emma, poate putin cam tare,pe un ton sarcastic.
Am intrat in scoala. Inaintea proiectului mai aveam doua ore. Au trecut atat de repede...nici nu mi-am dat seama. Asa de mult imi doream sa aflu mai multe despre EL?
In cele din urma,am ajuns in laborator. Eu si Emma ne-am asezat aproape strategic pentru a putea comunica din priviri. Eram doar noi doua,pana cand...au intrat EI:tipul misterios si Niall au intrat impreuna. Stiind deja care le sunt locurile si le-au ocupat silentios. Apoi au inceput sa vina alti alevi,urmati de doamna profesoara.
-Buna ziua, copii! Dupa cum stiti, astazi ve-ti avea de studiat un specimen. Pe baza lui va trebui sa imtocmiti un raport cu privire la sistemul lui de vietuire. Spor la munca!ne-a urat profesoara inainte sa incepem.
Specimenul respectiv era o broasca de lac, putin cam urata, care avea ochii foarte bulbucati. Am "adormit-o"cu putin formol, am scos-o din borcan si am asezat-o in asa fel incat sa o pot sectiona cat mai bine. ELse uita la miscarile mele, parca analinzandu-le. Dar el stia ca nu pe mine ar trebui sa ma analizeze, ci specimenul? Asadar, am luat bisturiul si am vrut sa crestez broasca. Dar nu stiu de ce, imi tremura mana ca dracu'. Eu de obicei eram experta la chestiile astea dar ceva ma facea sa am emotii. Simteam ceva...parca era...frica.
HARRY'S POV:
Frica...asta simtea... Oare era din cauza mea? Cu siguranta, o puteam mirosi, frica din ea, era nelinistita. Ma uitam la ea de ceva timp. Probabil se simtea intimidata. Ii tremura mana asa de tare, semn ca avea emotii. Am decis sa actionez, nu mai pot astepta. Si ea si-a dat seama de ceva dar nu cred ca ea va face primul pas. Ourmaresc de la inceput si este destul de timida...asa timida, inocenta...perfecta...Daca m-as fi prezentat ar fi fost prea banal. Si pentru a ma putea integra in mediul ei mai bine am facu ceva la care nu se astepta...
REBECCA'S POV:
A facu ceva la care nu m-am asteptat. Si-a pus mana peste a mea pentru a nu mai tremura. Am facut ochii mari privindu-ne mainile apoi am incercat sa ma uit la el dar inaite sa pot face asta El a vorbit.
-Nu cred ca vei face o taietura prea frumoasa daca iti va tremura mana asa de tare. Trebuie sa fi relaxata...in timp ce imi spunea asta imi ducea mana cu bisturiul de-a lungul abdomenului broastei, facand astfel o taietura demna de un medic ghirurg.
Nu imi mai tremura mana dar un fior teribil m-a strabatut atunci cand mi-a atins mana cu a sa. Era ceva ciudat cu el, nu doar vedeam asta, ca ceilalti, o puteam simti, cum cred ca nimeni nu a mai putut sa o faca. Cand si-a luat mana de pe a mea, m-am trezit la realitate. Am vazut-o pe Emma uitandu-se cam ciudat la mine, apoi si-a intors privirea si a inceput sa scie ceva in timp ce Niall cerceta broasca.
CITEȘTI
Dragostea te transforma
FantasyEa: o fata simpla, o liceana de 18 ani, cu minte agera, dar cam timida,fara experienta in domeniul iubirii....Intr-un cuvant: Rebbeca. El: un tip intunecat, misterios,tacut dar fascinant de atragator si irezistibil...Nu se stiu multe despre el si pr...