Bab 4

3 1 0
                                    

   Suasana sungguh hening pada pagi itu,pintu rumah agam milik GDragon diketuk.GDragon yang sedang nyenyak tidur terjaga dari tidurnya yang lena lalu keluar dari bilik tidurnya .Siapa pula yang ketuk pintu awal pagi ni.Dia membuka pintu.Alangkah terkejutnya  dia apabila Taeyang membawa ramai kanak-kanak yang berusia 5 tahun hingga 12 tahun.''Untuk apa ni hyung?". ''Untuk hilangkan kesedihan kamu.Supaya kamu rasa tenang sedikit".Kata Taeyang sambil tersenyum.''Hyung ni susah-susah je.Takpalah,jom masuk''.''Come in guys!''.Mereka bersorak beramai-ramai.GDragon ketawa melihat gelagat mereka.Walaupun GDragon agak panas baran tetapi budi perkertinya sungguh mulia.Dia memesan banyak makanan untuk kanak-kanak itu.Dia melupakan dahulu tentang kisah pahit yang baru menimpa dirinya.Rumah itu penuh dengan gelak ketawa mereka.Setelah puas bermain,mereka dihantar pulang ke rumah anak yatim piatu oleh Taeyang.Dia kembali kerumah GDragon.''Jiyong,gwancaena?''.''Iam okey hyung''.Sambil membuat tanda okey.''Hyung,Jiyong rasa nak balik New York la''."Kenapa awal sangat?''.''Syarikat tu perlukan Jiyong.Kesian kawan Jiyong tolong jagakan syarikat tu.Dia pun busy dengan syarikat dia.''.Taeyang mengangguk.Tiba-tiba terbit idea nakal di kepala Taeyang."Jiyong".GDragon memandang Taeyang."Kawan Jiyong tu perempuan ke?".Jiyong ketawa."Taklah.Apalah hyung ni,fikir jauh sangat".Taeyang menggaru kepalanya yang tidak gatal."Okeylah Jiyong.Hyung nak balik dah ni,kesian kak Jihyo kamu sorang-sorang.Dah jangan sedih-sedih dah".Taehyang memberi kata semangat untuk GDragon."Baik hyung.Sampaikan salam saya untuk kak Jihyo".GDragon menghantar Taeyang ke muka pintu."Bagus-bagus drive tuuu!".

Without You♥Where stories live. Discover now