2.BÖLÜM ELİFLE TANIŞMA

37 5 0
                                    

Sonra ben onu aramaya başladım. Ve onu buldum. Onunla konuşup anlaşmayı gerçekten ama gerçekten çok istiyordum. Sonra onu bulduğumda ona şöyle söyledim. Seninle konuşup anlaşabiliriz. Sonra kız durdu. İlk ona adını sordum adının Elif olduğunu söyledi bende ona aşık olduğumu söyledim. Tabi her insan gibi önce oda şaşırdı. Ama sonra oda bu duruma sevindi. Sonra ben dedimki sende asker olabilirsin Elifde tamam dedi.ozaman kayıt işlemlerine hemen yarın başlıyabiliriz dedim. Ve yarın oldu sabah kahvaltımı yapıp Elif 'in evine gidip oradan Elif 'i aldım birlikte benim arabamla askeri üniversiteye gittik. Ordan Komutanın yanına geçtik. Ve dedimki Komutanım bu kızda asker olmak istiyor. Komutan tamam sen çıkabilirsin dedi. Ve bende "Emredersiniz Komutanım"deyip dışarı çıktım. Sonra Elifde dışarı çıktı. Komutan onuda askeri üniversiteye aldı. Ve yavaş yavaş herkes geldi. Komutan:Günaydın arkadaşlar bizde hep birlikte sağol dedik. Sonra Komutanşöyle dedi.
Komutan:Bugün aramıza biri daha katıldlğını söyledi.
Komutan: gel kızım buraya dedi.Elifde gitti. Komutan:Bize kendini tanıt dedi.
Elif:Adım Elif Soyadım Soyludere 18 yaşındayım boyum 1.75  dedi.ve
Komutan:evet arkadaşlar çalışmaya başlabiliriz dedi. Ve sözünü burada bitirdi.

VOTE

VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

Vatan AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin