,,Lottie! Snídaně je na stole.Ať nepříjdeš hned první školní den pozdě" Slyšela jsem jak na mě křičí táta z kuchyně. Zrovna jsem se malovala. ,,Jooo. Už letím tati." Dneska byl můj první školní den na nové škole, škole v Mullingaru. Gympl.. vždycky jsem chtěla chodit na gympl. Konečně jsem se dočkala. ,,Tady máš svačinu a pití." ukázal na pult kde byl zabalená rohlík do alobalu a pepsi. ,,Díkec Tati!" Jak jsem se nasnídala vzala jsem svačinu dala si ji do tašky a šla se obouvat. ,,Příjdu hned po škole, čáu." ,,Ahoj! A chovej se slušně." ,,Nojo.." Zabouchla jsem dveře a vyrazila do školy. Měla jsem hodně velké obavy. Nikoho jsem neznala. Když jsem vešla do třídy sedla jsem si vedle holky, která měla obarvené vlasy na fialovo. Asi po dvou minutách jsme se kounečně začali bavit. ,,Ahoj, já jsem Jade." Podala mi ruku na pozdrav. ,,Lottie, Ahoj." Podala jsem ji svoji ruku. Usmála se a asi chtěla něco říct, jenže v tu chvíli vešla do třídy paní Clarkson. ,,Dobré ráno třído!Posaďte se." Ze stolu vytáhla nějaké papíry.. ,,Ancoln Samuel.. řekni nám něco o sobě." Nevnímala jsem vůbec co říká, spíš jsem se koukala ven z okna. V Mullingaru bylo skoro pořád zataženo. Mám ráda zimu a chlad. Najednou zaťukal někdo na dveře. ,,Dále." Otevřeli se dveře a tam stál krásný blonďák v bílém tričku a černých riflích. ,,Omlouvám se paní Clarkson, zaspal sem." Usmál se a koukal se na mě. Šel z něho chlad a tajemství. Stratila jsem se v jeho krásných modrých očích. ,,A vy jste kdo?" ,,Nialler, Nialler Horan." ,,Jistě.. sedněte si támhle dozadu. Vedle Jamese. Šel pomale dozadu a já z něj nemohla spustit oči. ,,Tak kdo je další?!.. Slečna Lottie Amy Glazier." ,,To jsem já." Celá třída se otočila.. seděla jsem toiž v předposlední lavici. ,,Řekni nám něco o sobě Lottie." ... ,,Uhm.., Sem do Mullingaru jsme se přistěhovali na začátku letních prázdnin mám jednu mladší sestru Perrie. Dneska šla do 6.třídy. Žijeme s tátou.. máma nás opustila na moje páté narozeniny." ,,Dobře, dobře. Tak další je slečna Jade Gullshow." ,,Tady.." Zvedla ruku Jade a já se nemohla dočkat co se o ní nového dozvím;). ,,Zní to neuvěřitelně, ale moje máma nás také opustila když mi bylo 5. Do Mullingaru jsme se přistěhovali na začátku Srpna. Můj pes se jmenuje Perrie, je to Border Kolie. Mám staršího bratra Charlieho, která chodí sem na gympl a je o ročník výš." ,,Páni.. velmi zvláštní." Koukla jsem se na Jade. ,,Děláš si prdel? To jako fakt?" Kývla na souhlas.. nemohla jsem tomu uvěřit, ale prostě to tak bylo. ,,Další na řadě je Nialler Shaw Horan.. Promiň, že se ptám ale Shaw znamená ve staro-kelštině znamená vlk.. ty máš něco společného s Ciarenem Shawem?" ,,Ano. To je můj pra pra pra dědeček." Paní Clarkson úplně zbledla... ,,Omluvte mě musím se jít napít. Hned se vrátím." Začal mě přitahovat ještě víc .. musela jsem se na něj koukat přes rameno. ,,Lottie!... ty se ho nebojíš?" Zeptala se mě Jade vystrašeně. ,,Ne, je dokonalý.A ty jeho svaly. Awww." ,,Lottie! Ty neznáš tu legendu o Shawových?" ,,Ne.." řekla jsem zasněně a otočila se na něj. ,,Vnímej mě!" otočila jsem se na ni ... ,,Dobře řekni mi to." Nadechla se a začala mi ji říkat. ,,Jeho dědeček Ciaren Shaw žil asi tak před 100 lety, tady v Mullingaru.Asi za půl roku se začali ztrácet lidi. Jednou se našel pan Carel John Sebastien Muster asi 2 kilometry od Milingaru roztrhaný na kusy ale hlava mu zůstala celá. Policajti nznali, že to bude od nějakého vlka.. pátrali v okolí, když našli stopu.. ale jako fakt velkou byla asi jako naše hlava. Šli po stopách.. ty stopy vedli k domu Shawových. Zazvonili a otevřel právě dědeček Nialla.... taky se dál říká, že Shawovi jsou vlkodlaci a že každých 100 let se jedna rodina vrátí sem do Mullingaru a zabijí alespoň 6 lidí... Jo a na konci bude mít jiné příjmení." Koukala jsem se na ní jak debila. ,,A ty tomu jako věříš? Seš v pohodě?" ,,Lottie, nedělej si z toho srandu. Jeden z těch mrtvých byla moje pra pra pra babička. Napsala deník.." ,, A četla si ho?" Zeptala jsem se rychle. ,,Ne.. ale je u nás na půdě. Můžeme se na něj kouknout." ,,Fajn tak dneska ve 4? Před tvým domem?" ,,Lottie.. ty snad víš kde bydlím?" ,,Ehm ,. ne?!:D:D" Začali jsme se obě dvě smát.. když jsme přestali nabídla Jade, že se sejdem v 15:45 před školou a půjdeme k ní. ,,Fajn. Tak ve třičtvrtě."