4.Díl. ,,Řekni mi všechno."

136 10 2
                                    

Ráno jsem vstala okolo 9, protože jsme méli ředitelské volno.  Zapla jsem si tablet, který asi v noci spadl z nabíječky. Zapla jsem facebook a uviděla jsem, že je Niall online.

,,Dneska buď ve dvě na hřišti u lesa" -napsala jsem mu.

-Zobrazeno 9:04. Zamkla jsem tablet a šla sem se nasnídat. Byla jsem sama doma. Sestra byla u babičky a táta v práci. Když jsem se oblìkla a umyla nádobí, zavolala jsem Jade aby se stavila. Byla u nás asi za 15minut. Udělali jsme si popcorn a nalili jsme si pepsi. Vzali jsem to a šli ke mně do pokoje. Sedli jsme si na postel. ,,Jade..no.. víš" Jade nasadila nechápavej výraz. ,,Nialler je.. je vlkodlak." Jade vykulila oči a polka na sucho. ,,A kurva" Řekla jsem jí celej včerejšek a ona hltala každé moje slovo. ,,....Dneska se s ním ve dvě setkám." ,,Si blázen Lottie? Co když ti něco udělá?!" Zavrtěla jsem hlavou a nabrala jsem si hrst popcornu. ,,Pomoc mi Jade. Co si mám oblíct a učesat?" Jade se zhluboka nadechla. ,,Dobře,fajn. Něco spolu vyberem." Usmála jsem se a dala si do pusy další popcorn. 

,,Co třeba toto Jade?" Ukázala jsem jí tričko na ramínka a kraťasy. Zavrtěla hlavou. Jade má super styl, takže jsem to nechávala na ní. Asi po deseti minutách hledání našla Jade tričko s nápisem Werewolf a s obrázkem vlkodlaka jak vyje na měsíc. Zasmála se :,,Tohle si vem Lottie!" Kývla jsem hlavou a rychle jsem se převlíkla. Mezitím Jade našla černé legíny. ,,Wow. Tohle ti vážně sluší Lottie. Teď tě jenom učešu." Přikývla jsem a sedla si na židli. Po několika minutách mi Jade upletla rybí cop, ofinu mi připla mašličkou. Myslím, že mi to celkem slušelo. Onjala jsem ji a šla jsem nám připravit něco na oběd. Otevřela jsem lednici a rozhodla jsem se, že radši objednám PIzzu. ,,Jakou si dáš Pizzu Jade?" .. ,,Vem nám velkou šunkovou." 

Když nastalo půl druhé začala jsem panikařit. ,,Jadeeee. Co když to psychicky nezvládnu. Co když mi podklouzne noha a já se rozplácnu do kaluže. Co když se mi roztrhnou legíny.Co budu dělat??" ,,Šššššš. Neboj se. Si dokonalá a tak to i zůstane. Budete dokonalý pár." Jade mě uměla vždycky utěšit. Obula jsem si šedé Vansky a šla jsem s Jade k jejímu domu.. Tam jsme se rozloučili a já jsem se s odhodláním vidala za Niallem. Když jsem dorazila na smluvené místo, Niall už seděl na houpačce a koukal se do země, pravděpodobně mě slyšel, protože narovnal hlavu a koukl se směrem ke mně. Vstal a šel ke mně. Objal mě a já sem se usmála. Krásně voněl. Sedli jsme si na lavičku. Chvilku bylo trapné ticho, ale pak jsem mu řekla: ,,Řekni mi všechno." Niall se zarazil a já mu too upřesnila. ,,Řekni mi všechno o tobě.. jak žiješ. Jak se měníš a tak." Niall se nadechl a začal: ,,Takže. Začnu těmi menšími věci. Moje oči se mění. Když jsem šťastnej jsou modré. Když jsem smutnej jsou hnědý, když jsem naštvanej jsou do hnědooranžova. Když jsem zamilovanej jsou zelený. Teď vidíš, že jsou zeleno modrý.. Potom taky nepotřebuju spát. Měl bych zabíjet upíry, ale to já nedělám, příjde mi to nechutný. Můj nejlepší kámoš je upír a nedokážu si představit, že bych ho zabil. vážně ne. Když se chci proměnit, tak jednoduše skočím a jsem vlkodlak, proměńuju se kdykoliv se mi chce, většinou se proměňuju kvůli někomu, nebo, že si chci zaběhat v lese. Lži o tom, že vlkodlaci se proměňují jenom za úplňku ba Upíří Deníky. Super seriál, ale jsou tam jenom lži." Hlatala jsem každé jeho slovo. Jeho oči byli doopravdy modrozelené a já jsem se červenala. Když skončil svůj proslov musela jsem to všechno vstřebat, abych mohla něco říct. ,,..Eee" Nial se usmál. ,,Nic neříkej." Z ničeho nic jsem ucítila jeho rty na těch mých. Byli studené a plné citů. Nechtěla jsem se od něj odlepit. Bylo to ak úžasné. Ale nakonec jsme se odtrhli. Začervenala jsem se. Niall mi dal pramínek vlasů za ucho. ,,Nialle?" ,,Ano Lottie?" ,,No .. svezeš mě?" Niall kývl hlavou. Skočil a byl vlkodlak. Sedla jsem si mu na záda a chytla jsem se jeho krku. Niall se rozběhl tak rychle, že jsem málem spadla. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 15, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secret Love:)[cz]Kde žijí příběhy. Začni objevovat