"Jennie çabuk buraya gel!"
"Geldim Jisoo unni."
"Televizyondaki haberleri gördün mü?"
Kumandayı eline aldığım gibi televizyonu açtım. İlk haber kanalına tıkladığımda Yoongi'nin bir açıklama yaptığını gördüm.
"Jennie Kim bana zorla sarıldı,o idol olmasına rağmen akıllanmamış bir saesang."
Sarıldığımız bir fotoğraf internete koyuşmuştu. Fanları bu yüzden Yoongi'den bir anda soğmuş olmalıydılar. O da kendini kurtarmak için beni ateşe atmıştı.
Bacaklarımın titrediğini ve artık beni taşıyamayacak halde olduğunu hissettim,Lisa koşup beni odama çıkardı.(Jensa in your area!)
Kardeşimin ölümünden bir gün sonra bunu yaşamak abartmıyorum gözlerimde yaş bırakmamıştı. Hıçkırarak ağladığım için arada öksürüyordum. En güvendiğim insan bana bunu nasıl yapardı?
Telefonum çalmıştı,arayan menajerdi
"Çabuk yalnız başına şirkete gel!"
"T-Tamam."
"J-Jisoo u-unnie ben çıkıyorum."
"Nereye?"
"H-hava alıcamda b-biraz."
"Tamam,biz hep senin yanındayız."
Şirkete gitmiştim,menajerin kapısını çalıp içeri girdim.
"Ne bu Jennie?"
"Bakın ben ona zorla s-sarılmadım,hatta tam tersine o bana sarıldı."
"İki idolün bu kadar samimi olması hatadır Jennie!"
"H-haklısınız."
"Ya Black Pink'ten ayrılıp arkadaşlarını kurtar,ya da grupta kalıp onlarıda bu çukura sok!"
"Ama ama suçlu değilim ben."
"İkinizden birisi bunu yapacaktı Jennie,buda sen oldun kolay gelsin."
"Gruptan ayrılırsam ne olacak?"
"Seni JYP'ye göndereceğiz,orada ya solo çıkış yaparsın ya da Twice'a eklenirsin."
"Ama arkadaşlarımı çok seviyorum unnie."
"İşte bahsettiğim şeyde bu,onları seviyorsan ayrıl onlardan."
"Yapacağım,onları bırakacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Blind
FanfictionKardeşlerimden ayrılmamın sorumlusu sevdiğin çocuk olsa sen ne yapardın?