"Hepiniz buraya gelir misiniz?"
"Tamam geldik Jennie, ne oldu?"
"Öncelikle sizleri çok seviyorum ve asla unutmayacağım. Ben gruptan ayrılıyorum."
"N-ne diyorsun sen unnie?"
"O pislik menajer zorladı di mi seni unnie?"
"N-Neden J-Jennie?"
"Benim yüzümden fanlarımız azaldı,antiler çoğaldı. Sizde bu yüzden başarısız olacaktınız bende bunu engelliyorum."
Jisoo ağlayarak konuşuyordu
"Lütfen kal Jennie. Başarısız olalım olmayalım ne farkeder,sen bizi bırakma."
Rose devam etti
"Unnie kaç yıldır çalışıyoruz,lütfen emeklerimizi düşün."
Lisa ise çok farklı davrandı
Çünkü gülüyordu."Her insanın verdiği sözler yalan mı ya? Bana söz verdin Jennie. Beni asla bırakmayacaktın her zaman koruyup kollayacaktın? Ne oldu?"
"Öncelikle Jisoo unnie,ben gitmek zorundayım. Unnie bana çok iyi ablalık yaptın teşekkürler. Rose biricik kardeşim senin be kadar saf olduğunu biliyorum yanlış anlama iyi anlamda. Emeklerimizin karşılığını almak için gidiyorum. Lisa böyle yapma n-ne olur? Ben istemez miydim sizinle kalamyı? Seni her sabah suyla uyandırmaya devam etmeyi? Ben üzülmüyo muyum? Ben yorulmuyo muyum? Ben sizi özlemiyecek miyim? Hepinizin yolu açık olsun,yarrın gidiyorum."
"O Min Yoongi'yi öldüreceğim."
"Hayır biricik Lisa'm sen bir meleksin. Benim meleğimsin."
"Rose,umarım Jimin sana, Jisoo unnie Jin sana ve Lisa V sana yapmaz."
"Umarız."
O akşam tükenmiştim. Başkası yapsa umrumda olmaz. Ama o kişi yıllarımı verdiğim Yoongi.
Allah belanı versin Yoongi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is Blind
FanficKardeşlerimden ayrılmamın sorumlusu sevdiğin çocuk olsa sen ne yapardın?