nový spolužak!?

5.5K 108 18
                                    

Takže asi bych se měla představit jmenuji se Selena Gomez  je mi 17 let chodim do druhého ročníku na střední je mi 17 let a bydlim v New Yourku

Nesnáším ten otravný zvuk budiku zase musím do toho ústavu kterému lide říkají škola vstala jsem s postele a šla udělat ranní higienu pote jsem si šla vybrat oblečení (viz.obrázek)

Pote jsem nastoupila do mého miláčka a jela pro Kate kdyby Ste nevěděli je to moje nejlepší kamarádka už od dětství říkáme si všechno když už jsem dojela ke Kate tak jsem zatroubila aby věděla že jsem tady hned vyběhla a nastoupila "čuus brouku" p...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pote jsem nastoupila do mého miláčka a jela pro Kate kdyby Ste nevěděli je to moje nejlepší kamarádka už od dětství říkáme si všechno když už jsem dojela ke Kate tak jsem zatroubila aby věděla že jsem tady hned vyběhla a nastoupila "čuus brouku" pozdravila a samozřejmě jsem ji pozdrav hned oplatila "nazdar kočko" a vyjeli sme do ústavu když jsme přijeli hned všichni zase čumeli jako by nás viděli poprvé poté co jsme se prorvaly ke  skříňkám tak jsem zjístila  že máme chemii "Kate bože vždyť máme hned první hodinu chemii" Kate si jen povzdechla a řekla "no ne to si děláš prdel zas tu starou rašpli.
,jo a sell víš o tom ze knam přijde nový kluk pre je sexy" jen jsem bez zájmu odpověďela " no a stejně to bude zase nejakej grazl"
"ale no tak všichni nejsou tak zly jako byl Majk" "tak sorry ale měli by SME jít za tři minuty zvoni" 
"okay jdeme" když sme přišli šli sme si každá sednout jinak Kate šla do třetí lavice a já úplně do zadu když zazvonilo přišla ta stará rašple a za ni vešel údajně ten novej holky znej byli udělaný bože rozhlížel se po třídě a zastavil se u mě když se usmál jen jsem udělala znechucenou grimasu.

byla bych rada kdyby ste mi napsali názor :)

Další kapitola bude brzy

Mám vas rada ❤

ganja girl || Cameron DallasKde žijí příběhy. Začni objevovat