Puste si písničku:)
Když se konečně na mě přestal usmívat a dívat se na mě tak začala mluvit ta stará rasple kopecká "tak děti tohle je váš nový spolužák Cameron,tak a teď nám o sobě něco řekni" bože pomoc umřu nudou "takže jmenuju se Cameron Dallas je mi 18 let ano propadl jsem ve třetím ročníku proto jsem tady a to je vše co by stě měli vědět" "dobře Camerone můžeš si jít sednout" když to řekla modlila jsem se aby nešel za mnou ale já prostě mám takový "štěstí" ze si musel sedmou ke mě " ahoj kotě jsem Cameron ale můžeš mi říkat jak chceš" "co prosím já snad slyším špatně ne?" "ne neslyšís kočičko" za prve neříkej mi kočičko ani nějak podobně pro tebe jsem Selena a teď me laskavě nech spát" "ale ale kočička ma drápky stejně skončíš jako každá jiná v moji posteli" "tsss to určité ani v té největší noční můře brouku" "hmm jenom přece se ti líbím" "to víš že jo dobrou noc" to bylo vše tímhle jsem sním přestala mluvit a začala ho ignorovat když konečně zazvonilo a bylo konec vystřelila jsem ze školy ale něco mi bylo divné stal tam Jacob kdyby ste nevěděli je to můj nejlepší kamarád už od narozeni mam ho mooc rada hned jsem za ním běžela a skočila mu kolem pasu "Jacobe tak mo si mi chyběl". " ty mě přeci taky zlatičko" "co tu vlastně děláš?" " to nemůžu navštívit moji malou princeznu". "nejsem malá nemůžu za to že máš dva metry" " ale no tak nebuď napružená" ale najednou musel přijít ten idiot ano přesně tak Cameron "ale ale kočička si za me našla náhradu" "Sell kdo to je" zeptal se Jacobe " to je novy idiot školy" Cameron se zasmal a pošeptal mi do ucha "dej si pozor na pusu prcinko" tak strašně me nasral dále SME to neřešily a šli jsme s Jacobem ke mě tam sme si udělali krásné odpoledne a filmový večer strašně jsem si to užila když Jacob odešel šla jsem si dat vanu najíst se a prevlict do pižama pote jsem si šla lehnout a upadla do říše snů...
Vim je krátká ale dnes nemám míč čas psát omlouvam se za chyby další kapitola zítra
Mám vas rada❤
ČTEŠ
ganja girl || Cameron Dallas
Fanfictiono 17 lete divce ktera je zla a odhání od sebe kluky ale co když se jednoho dne objeví na škole tak zvaný badboy Cameron Dallas co dostane dazdou cti v příběhu a dozvis se víc:)