"Dobre rano Sell" "Dobře"
V stala jsem a sla do koupelny udělat hygienu atd když sem se vratila Cameron tu uz nebyl neresila jsem to a sla do kuchyně "jo Sell" "ano " "dneska jdem na patry v 7:00" "okay" dal sem ho ignorovala a sla si pro jogurt do ledničky najedna jsem se a sla se do obivaku dívat na filmy6:00
Ježíši zapomněla jsem na čas musím si pohnout "Sell za 45 minut vyrazime" "jasné" šla jsem rychle di koupelny udělala hygienu a dala si jen rasenku a linky s korektorem když sem vylezla z koupelny šla jsem di satny a vybrala si (viz.obrázek)
sla jsem dolu a tam už čekal Cameron "mužem" "jo, sluší ti to" "dekuju" Cameron zamkl a šli jsme na patry jsme byli přesně v 7:00 okamžitě jsem šla k baru a dala si vodu s colou "neprehanej to moc jo" "neboj se" viděla jsem jednoho sexy kluka jak vůli šla jsem za nim vzala mu Brno a potahla si "díky brouku" "nemáš zas dáš si ještě" "jasné ze joo" "okay" sibalsky se usmal a podal mi skero vyhulila jsem ho a šla na parket kroutila jsem se do rytmu hudby když dohrala pisnicka šla jsem si dat panáka hhtela jsem jít za Ceronem ale ten se tam cucal s nejakou holkou když si me všiml tak jsem mu naznacila ze si dobře vybral ale pichlo me u ssrdce netěšila jsem to protože za mnou přišel ten sexy kluk "jmenuju se Damon" "já jsem Selena" "nádherné jméno př nádhernou holku dem si zatancit" kývla jsem na souhlas a sla za nim začala jsem se kolem nej kroutit a tři o jeho rozkrok vzdychl mi u ucha strašně jsem ho chtěla začala jsem ho líbat "nechce s jít ke me" "fajn tak dem" sli sme ke me jakmile jsem zavřela dveře me začal vasnive líbat šli jsme do mého pokoje svlik mi tričko a já mu zase mikinu když chtěl sundat kalhoty odstrcila jsem ho a řekla at jde na postel sedla jsem si na nej a začala ho líbat ani nevím jak a byli sme nahý (dal si to domyslite jak vášnivou noc měli)
ráno jsem se probudila a vubec ničeho jsem nelitovala ale najednou se otevřeli dveře do pokoje dveře a tam byl/a...Pokračování příště milují vas 😍😍
ČTEŠ
ganja girl || Cameron Dallas
Fanfictiono 17 lete divce ktera je zla a odhání od sebe kluky ale co když se jednoho dne objeví na škole tak zvaný badboy Cameron Dallas co dostane dazdou cti v příběhu a dozvis se víc:)