" dus we moeten nu al bepalen met wie we de rest van ons leven bevriend zijn ? Vind je dat niet een beetje eng ? " Vroeg Albus, het idee dat hij nu vrienden moest kiezen voor de rest van zijn leven was raar; stel dat hij bij de verkeerde ging zitten.
" Welnee " antwoordde roos zelfverzekerd. " het is juist spannend. Ik ben een griffel- wemel en jij bent een potter, dus iedereen wil vrienden met ons zijn. Wij hebben ze voor het uitkiezen ".
Albus besloot te negeren dat Roos ervan uit ging dat mensen je mochten door je achternaam.
En vroeg wat hem meer dwars zat : "maar hoe bestuit je zoiets ? In welke coupé je moet gaan zitten enzo ... ".
"We gaan eerst alle coupés langs en dan pas maken we een besluit" Roos antwoordde alsof ze deze strategie al dagen geleden verzonnen had ( wat Albus niets zo verbazen ).
Albus opende de deur van de eerste de beste coupé, en zag een eenzame blonde jongen zitten, verder was de coupé leeg.
"Hallo, is deze coupé ... "begon Albus.
"Nee hoor, niet bezet, ik ben de enige " antwoordde de blonde jongen.
" geweldig, nou dan komen we er wel bij zitten. eventjes, als dat goed is " pas toen hij het zei besefte hij hoe stom dat klonk.
" ja, prima, hoi " antwoordde de jongen snel.
"Albus, Al, ik ben - ik ik heet albus "zei albus, hij zuchtte, wat klonk dat stom waarom zei hij niet gewoon : 'hey, ik ben Albus.'
Ofzo.
"Hallo Scorpius, ik bedoel, hallo ik ben Scorpius en jij ben Albus, ik ben dus Scorpius, en jij bent ..."
Zijn blik viel op roos, wiens gezicht steeds killer werdt.
" Roos " zei ze, net zo kil als ze eruitzag.
"Hallo Roos, wil je ook een ballonbruisbal ?" Zei Scorpius wijzend op zijn snoep."Nee, ik heb net ontbeten " antwoordde Roos bot.
JE LEEST
harry potter and the cursed child ( Dutch ) geen script
FanfictionIk hoorde van veel mensen dat ze 'the cursed child' niet fijn vonden lezen omdat het in scriptvorm was. Dus ga ik het in een verhaal schrijven ! ( hoera )