Tolik dní uběhlo já a Mari jsme společně chodili za mou sestrou Maxe Lax, postupně nám vyprávěla co se stalo a já jí na oplátku vyprávěla o svém životě. Avšak i přes mě úsilí, měla ode mě stále velký odstup, nechtěla abych se jí dotkla. Upřímně potom co ji matka a otec udělali, se nedivím. Občas jsem si Lax brala domů. Přestože já věděla že se jí u nás líbí, chovala se ošklivě. Nechápala jsem moc proč, největší rána ale asi přišla když mi řekla, že už se se mnou nechce více stýkat. Cítila jsem se hrozně, a moje srdce pomalu chladlo, teď už ležím v nemocnici na lůžku, a kreslím, protože jsem z jejich slov zkolabovala.
Pohled Maxe Lax
_------_Vím že mě má ráda, ale já ji ne. Měla mě zachránit před rodiči, celé to je její vina. Prostě jsem jí řekla že už jí nechci vidět. Při mích slovech vypadala bledě. Hned jak jsem jí řekla co jsem chtěla, utekla jsem do lesa. Chvíli jsem se procházela, ale potom jsem uslyšela kroky. Byla jsem vystrašená, na poslední chvíli jsem zahlédla černé kopyto a pak už jen tma.
Probudila jsem se až v tmavé kopce, ležela jsem nehybně na kousku sena a nohu jsem měla přivázanou řetězem. Cítila jsem bolest, podívala jsem se na svá potrhaná křídla a rychle jsem zase otočila hlavu zpět. V té chvíli sem chtěla Laxin, teda vlastně nechtěla, alespoň jsem se o tom snažila přesvědčit své tělo. Nejdřív jsem jen zasténala bolestí, ale poté jsem tiše začala plakat. Měla jsem hlad, měla jsem strach a i přesto jsem se snažila zahnat myšlenky na svou starší sestru. Vlastně až po chvíli mě trklo,co jsem jí udělala. A vše jsem si důkladně vyčítala. Poté mé myšlenky zabil stín, který se mihl kolem mé levé nohy. Zpozornila jsem, a pro jistotu popadla klacek, abych se měla čím bránit. Když už jsem si myslela že se mi to asi zdálo, ten stín se mihl znovu. Rychle jsem tu potvůrku chytila, ale když jsem zjistila, že za tím vším, stojí jen obyčejná myš, zase jsem ji pustila. Teď se ale pohlo něco venku, a já slyšela klapot kopyt, uviděla jsem ...
Já to umím ukončit úžasně, že jo ? 👏👏👏 To se mi povedlo. :V
YOU ARE READING
Spojme naše Srdce
FanfictionMLP- příběh Když jednoho krásného dne, objevím poníka, tak moc mě podobného. Celý život se mi obrátí vzhůru nohama, ale spojí se naše srdce dohromady ? nebo mi nebude věřit stejně jako mojí matce ? Co když jsem stejná jako ona ? Tohle dobrodružství...