Mda,bun venit in viața mea.Sunt Chloe Avery...mda,nu va gândiți la acel Avery din Grey's Anatomy,am auzit și eu numele asta din serialele mamei.Locuiesc in frumosul New York de când ma știu.Si da,mâine încep clasa XII-a,yuhuu!*sarcasm*
Sincer,sunt genul de fată normala.Cel puțin nu ma îmbrac in fuste mini și nu ma dau cu o tona de machiaj pe față.Chiar vreti sa ma descriu?Ok,sunt înaltă(la 1,75 sunt destul de înaltă),am ochii căprui,și...par saten.Wow,nu mare chestie!Nu știu de voi,dar nu ma pricep deloc la chestii in legătura cu științe exacte.Chimia,fizica...sunt practic paralela cu ele.In schimb ma pricep la arte...cel puțin așa cred eu,mama,profa de arte și Lola.
----7am----
*Suna ceasul*
-AGHHH!NUUUU!
-Chloe???Te-ai trezit???Ce mama dracului strigi așa?
Și începe teoria...
Mama intra la mine in camera val-vârtej și îmi dau ochii peste cap.
-Chloe Avery!Azi e prima zi din ultimul an de liceu!Sa îți reamintesc ca anul asta ai examene și trebuie sa înveți!Nu de parca pana acum nu învățai.
-Mhm..da mamă,acum pot sa dorm?
-CUM SA DORMI?TREZESTE-TE!
Ma ridic leneșă din pat și ma duc la baie.Imi fac rutina zilnică,ma dau cu puțin rimel.Adica,am ochii destui de mari,și rimelul ii pune in evidentă,si ma duc in spre dulap,scot leneșă o rochie albastra înflorată și îmi iau balerinii albaștri in picioare.Parul mi-l las pe spate,având in vedere ca e destul de lung si se potrivește cu ținuta mea..ammm,ciudata.Ies din camera și ma duc in bucătărie unde caut și eu ceva de mâncare.Mda,ma cred cam grăsuță dar nu se vede având in vedere ca sunt girafă.Mda,nu am găsit nimic de mâncare așa ca mi-am luat un măr și am plecat in spre liceu.
Ca de obicei,ajung prea devreme.Si ca de obicei,o aștept pe Lola pe banca din fața liceului.Ugh!Imi pun căștile in urechi și o aștept.Nu știu ce am in ultimul timp,parca sunt așa de trista,viața mea e așa de plictisitoare...
Stăteam și ascultam muzica când dintr-o data văd un baiat îndreptându-se spre mine.Ughhhh,e Luke Hemmings,pe scurt Hemmo.Unul dintre băieții care is rebeli,fac trafic de droguri și țigări,bla bla,prostii de-astea.Dar de ce vine spre mine?Ma uit mai atent la el,și ii văd ochii.Ce ochi frumoși are...un albastru ca oceanul,te pierzi in ei.Nu m-am uitatn niciodată la fața lui,defapt,nu ma prea uitam la fața oamenilor.Stateam pe gânduri și nu îmi dau seama ca Hemmo ss răzgândește și pleacă.Am făcut ceva gresit?
Mai stau 5 minute și o zăresc pe Lola.Wow,ce frumoasa e!
-Chloeeee!Bunaaaa!Cum vrei sa începi clasa a XII-a?
-Ma omor in figuri după clasa a XII-a...abia aștept sa scap de liceu.
Ma duc la dulapul meu,îmi iau cărțile și ma duc...ummm,ce ora am?Ah,mate...pffff
Intru in clasa și ma așez undeva in spate.Nu ma prea pricep la mate,așa ca mai bine stau liniștita fără ca profa sa se agite ca nu înțeleg.Nu eram prea atenta ca văd un baiat cu hanorac negru lângă mine.Cine putea sa fie?Dar nu ma gândesc bine și văd acei ochi de mai devreme.M-as putea uita la acești ochi o viața întreaga.
-Ammm,buna!Sunt noul tau coleg de banca.Stii ceva la mate sau ești botă?
-Eh...sa zicem ca nu ii punctul meu forte...
-Ok,apropo,Luke Hemmings.
-Ammm,Ok
-Pe tine....
-Ammm,Chloe....Avery....
-Te-ai intimidat?
-Ammm,nu...stai calm
-Siguuur! îmi zice și îmi transmite un zâmbet sincer.
Nu puteam sta concentrata la ora.Voiam sa ma uit la acei ochi,la acel zâmbet..Ugh!Chloe!!!Ai examen anul asta!Stai focusată!
S-a terminat și ora de mate,pfuuuu,însfarsit!Celelalte ore au fost plictisitoare.Am ieșit din liceu și mergeam liniștita pe strada când dintr-o data văd un baiat alergând de poliție.Ce doamne?
-Buna,scuze ca deranjez!Esti de la mine de la liceu?
-Am,cred ca da.
-Te rog ajuta-ma și tine astea cam 15 minute la tine,așteaptă-ma in stația de autobuz! imi zice și îmi da niște pliculețe
Nu puteam sa țin astea,așa ca l-am urmărit.Acesta a observat prezenta mea și m-a luat de mâna și a început sa fuga.Nu știu unde ma ducea,dar cred ca voia doar sa se ferească de poliție.
-Sari gardul!
-Ce???Esti nebun!!!Sunt in rochie?
-Binee,hai ca ma întorc cu spatele! zice acesta râzând
Sar eu repede și ii zic ca am sărit acesta făcând același lucru ca și mine.Ne ascundem într-un colț între eu perete și un copac,spațiul fiind aproape inexistent.Incerc sa ma uit al fata lui și văd acei ochi.
-Hemmings???
-Ammm,da?
-Nu pot sa cred ca tu ești!Doamne ce tâmpit ești!
-Stai,tu ești Avery?
-Amm,chiar nu m-ai recunoscut după rochie?
-Neh,nu sunt prea atent la detalii.
-Ugh!Pot sa plec acuma?
-Nuuuu!Stai!Am nevoie de ajutorul tau!Hai cu mine la petrecerea aia de clasa XII-a sa livrez pachetelele ce ți le-am dat și după te conduc acasa.
-HEMMINGS!Nu vin cu tine la o petrecere idioata!
-Doamme,ai auzit de distracție?
-Eu ți-aș zice sa taci!
-Deci vi cu mine,hai!
Nici nu am apucat sa zic ceva ca el deschise poarta din gard și eram deja pe strada.
-Bine,vin la petrecerea ta idioata,dar după tu ma duci acasa!
-Bine șefa,am înțeles!
Mda,am cam așteptat după Luke sa după plicurile alea,am văzut ca i le-a dat la un baiat cu parul mov,cred ca e Michael.Am mai auzit de el prin liceu.
-Bun,acum putem merge acasa?
-Da prințesa,te duce printul acasa!
-Ai vrea tu sa fi printul meu,ha?
-Auzi,poți sa fi partenera mea in afaceri?
-CEEE?ESTI NEBUN???
-Hai mă!E ultimul an din liceu!Te roooog!
-Ugh!Bineeeeee!
Și el sare fericit ca un copil ce primește o jucărie.
Carte noua,ha?Va place?Mhm,sper ca asta a fost un da!Ne vedem pe data viitoare,Byeeee!Am uitat sa va zic ca am făcut 1 an de când am acest cont,va mulțumesc mult pt caa faceți fericita in fiecare zi❤La mulți ani!❤❤❤
CITEȘTI
Always you~L.H.
Teen FictionVei afla pentru prima dată cum se țin, de fapt, obrajii între palme, vei afla pentru prima dată cum se aşează capul, pe un piept care tânjeşte să fie acolo, cum se privește fără perdea de minciună, cum se respiră la fel şi cum va furați gândurile un...