Capitolul 12

20 5 0
                                    

Ma trezesc de dimineața pe la 10 cu o durere de cap.Eram prea obosita.
Ma ridic din pat,îmi fac rutina și merg in bucătărie cu pijamalele cu....stai puțin.
Eu aseară ce am făcut?Am fost cu Luke pe plaja.Apoi am adormit la el in brațe și m-a adus acasa.Dar eram in haine normale,acum sunt in pijamale cu pinguini????PINGUINI!??E a lui Luke probabil,eu nu am pijamale cu pinguini,numai cu pisici și simple.Cum ziceam,am venit in bucătărie sa mănânc ceva.Ma pun leneșă pe scaun și îmi pun într-un bol cereale,de data asta fără lapte.Dupa ce mănânc,ma duc la mine in camera sa ma trântesc in pat.Sunt extenuată.
C:Mama?Azi stau in casa!
Dar nu se aude nimic.
C:MAMA!ESTI ACASA?
Și din nou nimic,poate ca m-a lăsat iarăși singura.Iau telefonul de pe noptiera și văd 2 mesaje.
1 mesaj -Mami
M:Draga,trebuie sa plec cu serviciul.Te iubesc!-Mom
1 mesaj-necunoscut
N:Hei,ești bine?Cum ai dormit?
C:Cine ești?
După câteva clipe,primesc răspunsul
N:Cine poate fi?Bau-bau?
C:Luke,dacă ești tu,te rog sa îmi explici de ce am pijamale cu pinguini pe mine!!!
L:Pai,ador pinguinii.Și...când am vrut sa ies pe ușa mi-am amintit ca nu poți dormii in blugi.
C:Și trebuia sa ma îmbraci cu alte pijamale?Astea nu sunt pijamalele mele!
L:Poți sa zici ca sunt un cadou din partea mea,pentru fata pe care o plac.
C:Ammm...ok,de unde mi-ai aflat numărul?
L:Ai uitat ca aveam numărul tau încă de la început?
C:Gosh Luke,sunt obosita,nu gândesc!
L:Da de ce nu mai dormi?
C:Nu știu,mi-ai dat o idee buna!
L:Vin sa te ajut
C:Cu ce?
Și nu mai răspunde.Serios?
C:Cu ce sa ma ajuți Luke?
C:Luke!
Apoi aud cum cineva suna la usa.Imi iau papucii de casa cu pisicuțe și cobor sa văd cine vine sa ma deranjeze.
L:Sa te ajut sa dormi
C:Ha?
L:Pai,mama ta e plecată și ma gândeam ca pot sa vin pe la tine,și cum vrei sa dormi..te pot ajuta
Și îmi transmite un zâmbet drăgălaș,unde gropițele lui sunt scoase la iveală.
C:Ok,hai....
Vine,și îmi plasează un sărut pe obraz și urca la mine in camera.Inca nu știu ce sa fac in legătura cu ce mi-a propus.
Îl urmez,acesta intrând in camera și așteptându-ma sa fac ceva.Ma pun in pat,ma învelesc iar acesta se pune langa mine.In camera este întuneric,cu mici scăpări de lumina ici pe colo.Chiar și atunci când e întuneric pot sa ii văd ochii.Eram față in față.Îi studiat fața.Fiecare centimetru.Ma rușinez când el observa ca ma holbez la el,și ma întorc cu spatele,acesta venind mai aproape de mine și plansându-și mâinile in jurul trupului meu firav.
Și ma întorc spre el,ii ignor privirea și ma pun cu capul pe pieptul lui.De aici nu mai țin minte nimic,intrasem in tărâmul viselor.
Perspectiva Luke:
Dormea ca și un înger.Încă nu pot sa cred ca stau într-un pat cu o fata fără sa o satisfac sexual.Niciodata nu am stat cu o fată într-un pat sa dormim.Stateam cu o fata in pat doar sa facem sex.Acel sentiment diabolic simțindu-te dominant fetei,cum geme cum îți zgârie spatele si cum îți striga numele.E un sentiment placut sa simți un înger stând pe pieptul tau și dormind,nu făcând sex cu o fata in pat.Aș putea zice ca nu m-as imagina făcându-i așa ceva ei,e ca si cum as omorî un pinguin,e prea inocenta sa ii pot face rau,și o iubesc prea mult ca sa ii fac rău.Stai...nunununununu!Nu trebuie sa o iubești!Nu repetăm experiența!Nu vreau sa sufere ca si ea....Îmi este dor de ea...de ce a trebuit sa se întâmple așa?Amadoi eram la fel,ne iubeam!Până când a plecat...
Apoi îmi închid ochii îndurerați de amintirile ce îmi trec prin cap.Si adorm.
Perspectiva încheiata
Perspectiva Chloe:
Ma trezesc liniștita și observ ca Luke doarme.E un ursuleț.Părul lui nisipiu,cu șuvițe blondute,moale ca o perna.Buzele lui rozalii între-deschise.Trasaturile lui.Imi plimb mâna pe fața lui,și încerc sa înțeleg cum poate fi real.Imi apropii fata de fata lui.Ii plasez un sărut scurt pe buze.Nu pot sa zic ca îmi displace,chiar din potriva.Dar nu știu cum sa procedez.Ar trebuii sa accept?Nu știu mai nimic despre el!Dacă mă îndrăgostesc de el?Daca ma rănește?Ar trebuii sa vorbesc cu Aria despre asta.Adica îmi este prietena,și am nevoie de un sfat.Poate trec pe la ea pe acasa.Dar nu azi,poate mâine.
~după ceva timp~
Stau de 1 ora și ma holbez la el.Un mic îngeraș.Un îngeraș pe jumătate mai bine zis.Mai tot timpul e un demon.Dar are momente când e un înger.Tot ce pot sa văd eu acum e un înger.Nu as putea sa ii văd latura negativă.In ultimele 2 zile nu m-am gândit la el in latura negativă.In latura lui obijnuta cum s-ar zice.Sper sa fac alegerea corecta.Am nevoie de sfaturi.

Always you~L.H.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum