Harmadik rész egy este alatt kétrész. Olvasátok szeretettel. Remélim, higy tetszik. 😊😊😊+18!!!!!
Suga:
Igaza volt magamtól mozogtam rajta és nem is kicsit élveztem, annyira hogy le hunytam szemem és csak mozogtam. Egy kezet éreztem meg tarkomon ami lejebb húzott és egy szájt ami nyakamra tapadt.
Kéjesen nyögtem rajta amin ö jót nevetett, de ö is nyögdécselt. Kezeivel ki gombolta nadrágomat és le tepert a kanapéra. Szemeimet kinyitottam, de nem voltam észnél. Lejebb húzta nadrágomat és boxerem is le húzta, de el takartam ágaskodo farkam. Morgott egyet és elvette kezem majd szájába vette. Nem érezzem még ilyen jót eddig. Talán mert szűz vagyok. Csípőm fel löktem reflexből, de ö le fogta. Számat harptam, hogy ne nyögjek, de nem ment nyögtem megállás nélkül. El engedte csipömet és halottam, ahogy a saját nadrágját gonbolja ki és húzza le magáról. A kíváncsiságom győzött igy rá emeltem tekintettem. Szájával rajtam dolgozót mig egyik kezével magán.
Kicsit kellemetlenül éreztem magam, hogy nem tudok mit tenni érte, csak ö tesz mindent.
Abba hagyta a kényesztetésem és derekamra térdelt.
Nem is tudtam, hogy mit terverz, de hamar rájöttem. Kicsit megemelte csípőjét és magába vezete farkam.
-Jungkook.. - álitottam meg félúton, de ö nem kimélt és teljesen rám ült. - ÁHHH..
-Ne.. Mozogj. - hunyta le szemét és lassan kezdett mozogni.Fel-le mozgott lassan majd mikor nyögött egyet gyorsabban mozgott.
-Várj. - szóltam rá. Hirtelen meg ált és rám nézett. - Segíteni akarók.
-Jó. - kapaszkot nyakamba és fordított a helyzeten.
Ö volt alul én pedig felette. Hírtelen azt se tudtam, hogy mit tegyek, de csipőmet kezdtem mozgatni ö pedig fel nyögött.-Gyorsabban. - nyögte.
Tettem ahogy mondta és gyorsabban kezdtem mozogni ö pedig saját magát kényeztete. Nem is tudom miért, de le hajoltam és szájára tapadtam nem kelet kérnem, hogy beengedjen hisz ö tolta át nyelvét és erőszakosan csókolt. Az egész teret be töltölte a nyögés a bőrünk össze csapodása.
-Yoongi.. - nyögte nevem.
-Suga. - súgtam fülébe. - Ezt nyögd.
-Ahhhh... - nyögte hangosan. - Sugaa.
-Jung.. Jungkook. - nyögtem fülébe és nyakát kezdtem végig szívni ugyrhogy megis látszogyon.Éreztem, hogy gyorsabban kell mozognom és igy is tettem. Egy hatalmas nyögös hagyta el szám és Jungkook-ba élveztem.
-Mozogj! - parancsolta.
Nehezen, de folytattam erősebben. Nem kellett sok, de le állította mozgásomat.
-Húzd ki. - nyögött.
Tettem amit mondott de ö fekve maradt.
-Te.. Igy.. - lihegtem.
-Vedd a szádba. - tette szét a lábát. - Kérlek.
Nehez de lába közé hajoltam a férfiaságával szembe.
-Nyálazd be és ereszd lassan a szádba. - magyarázta.Kinyújtottam a nyelvem és megérintettem vele. Jungkook nyögött egyet és teljesen hátra dőlt. A számba vettem nem is kicsit volta furcsa. Teljesen be kaptam igy a torkom súrolta. Jungkook lökött a csipöjén.
-Bocsi. - mondta és vissza tette a csípőjét.
Fejem kezdtem mozgatni és rákelet jönnöm, hogy nem is vészes annyira.
-Ez az. - fogta meg a hajam.
Jungkook megrántotta hajam ami kicsit fájt, de nem áltam le. Kezemmel heréri fogtam és kényeztetni kezdtem mire a farka a számba meg remegett.
-Mind... Mindjárt. - nyögte és megint megfogta hajam és ö kezdte mozgatni fejem erősebben és mélyebre lökte magát.
Nem kelet sok és a számba élvezet teljesen amit nem tudtam nem le nyelni mert fogta hajam. Fejem le emeltem róla és le nyaltam számat.
Jungkook alattam liheget és össze szorította hátsoját. Sóhajtottam egyet és fel emeltem lábát a nyakamba, hogy el érjem a hátsoját.-Ne... Ahh.. - nyögött hangosan fel ahogy elkezdtem nyelvemel ki takarítani.
Tudtam, hogy az zavarta, hogy folyik ki amit én hagytam benne igy el takarítottam azt amit én tettem.
Ahogy végeztem még utoljára be nyomtam nyelvemet néhányszor és kiszáltam a lába közül.Ahogy végeztünk mindketten öltözni kezdtünk. Jungkookra néztem arca vörös volt és csillogott az izzadságtol. Gondolom én is igy nézhetek ki. Felhúztam a nadrágom és be os gomboltam azt. Jungkook is fel ált, hogy rendesen fel vegye a nadrágját, de ahogy le ült össze szorította a szemét.
-Jól vagy? - kérdeztem aggódva.
-Igen. - nyitotta ki szemét. - Nem hittem volna, hogy ilyen nagy vagy. Kicsit fáj.
-Mi? - kérdeztem vissza.
-Ahogy bennem mozogtál. - nézett rám. - Fáj a helye.
-Bocsi. - túrtam izzadt hajamba.
-Nem baj. - vette fel felsölyét. - Ezért akartam én alul lenni.Fel vettem felsömet és cipőmet kezdtem fel húzni. Jungkook elém sétált.
-De ugye barátok maradunk? - kérdezte.
-Persze. - bólintottam lehajtott fejjel és magamban hozzá tettem. "- Viccel ugye? "
-Oké. - simította meg hajam és ki ment.Ideges lettem és lehajtottam fejem. Sírni kezdtem az hidegtől ami átjárta testem.
-Hogy lehetek ekkora idióta? - kérdeztem magamtól hangosan.
Az ajtó kinyílt és Serun lépett be rajta, ahogy meg látott egyből hozzám rohant és át ölelt.
-Jól vagy? - kérdezte.
-Nem. - sírtam.
-Mond el. - húzott magához.
-Jungkook... - szipogtam.
-Mi van vele? - kérdezte. - Elöbb láttam.
-Le feküdtem vele. - sírtam. - Ö meg itthagyott.
-Itthagyott? - kérdezet vissza.
-Azt mondta, hogy... - itt sírni kezdtem. - Hogy "Remélem, hogy barátok maradhatunk? ".
-Suga. - ölelt magához.
-Akkora egy idióta vagyok. - hagytam abba sírást. - Hogy gondolhatam? Nem is gondolkodtam.
-Suga... - simogatta fejem.
-Mit hittem? - túrtam hajamba. - Mindenkit megkapodt az iskolába. Biztosan csak én hiányoztam.
-Nem.. Vagyis.. - dadogta.Abba hagytam a sírást és minden mást is. Fel áltam és haza mentem. Következő nap mint gondoltam Jungkook nem is jött a közelembe. Viszont ha elmentem mellette Serun szerint addig nézett mig le nem fordultam a sarokban vagy be nem mentem a terembe. Nem foglalkoztam vele teljesen le szartam mintha nem is lett volna. Így lesz a legjobb....
Ennyi volt gyerekek. Remélem, hogy tetszett. Hagyatok jelent comment vagy csillag. 😊😊😊
ESTÁS LEYENDO
You're mine! Yoonkook FF
RomanceSAJÁT NE LOPD! THX. Jungkook a suli menő pasija. Míg Yoongi a suli fényképésze és magának való srác. Yoongi barátja aki lány bele rángatja élete első bulijába.... Vajon Yoongi el megy vagy vissza utasítja? Több is lesz a két fiú között vagy csak b...