Beni Karanlıkta Bırakma [1. Bölüm]

1.6K 23 5
                                    

 BÖLÜM ŞARKISI:http://www.youtube.com/watch?v=U1xk0dcVbgA

Gecenin karanlığında bu ıssız şehrin soğuk, daracık sokaklarında son bir otobüs bulma umuduyla geziniyordu genç kız tüm korkusuyla....

Üzerindeki kıyafetler vücudunun sadece bir kısmını sararken artık daha fazla dayanamayarak bıraktı gecenin soğuğuyla içini donduran kaldırımlarına kendini.

Yüzüne değen soğuk ayazla uyandı genç kız. Artık ne kalkmaya hali vardı nede gözlerini biraz daha açmaya. Bir kaç dakika sonra zorlukla gözlerini açtığında uyanması gerektiğini farketti yoksa ölecekti soğuktan.

Bacağındaki yaralara aldırış etmeden doğruldu bu hareketiyle acıdan gözleri dolmuştu.

Güçlükle ayağa kalkınca yaralı ellerini dar sokaklarının duvarlarına dayayarak ufak adımlarla yürümeye başladı.

Nihayet büyük ve en azından bir kaç insan olan bir sokağa çıkmıştı. İnsanların garip bakışları arasında sendeleyerek yürümeye başladı genç kız.

Boş bir dükkanın önüne geldiğinde durdu. İçeride kimse yoktu biraz ısınmak umuduyla kapıya doğru yöneldi. Kapının kapalı olduğunu düşünmüştü ama aksine hafif bir dokunuşuyla kapı kendi kendine açılmıştı.

İçeri girdiğinde büyük bir rutubet ve boya kokusu karşıladı genç kızı ama şuanda bu umrunda değildi kapıyı kapatıp dizlerini kendine doğru çekip oturdu genç kız.

Geceye kadar öylece oturup ısınmaya çalışmıştı. Gözleri yorgunlukla kapanırken bir çığlık sesi ile göz kapakları aniden açılmıştı. Çığlık sesiyle içini bir korku kaplamış vücudu istemsizce titremeye başlamıştı. Dışarı çıkıp ne olduğuna bakmak için kapıyı hafifçe araladı.

Gözlerini sokağın iki yanına çevirsede hiçbirşey görememişti.Öbür sokağa bakmak için dikkatli adımlarla ilerliyordu genç kız.

Sonunda gelmişti sokağın başına gördükleriyle çığlık atmamak için elini sıkıca ağzına kapatıp yutkundu.

Arkasına dönüp hızlı adımlarla geldiği yere doğru ilerlerken sırtı hızla duvara çarpmıştı bütün kemikleri kırılmış gibi hissediyordu genç kız.

Korkuyla gözlerini kapadığı için şuanda suratına değen nefesin kime ait olduğunu bilmiyordu. Korkuyla gözlerini açtığında öfkeyle bakan bir çift siyah gözle karşılaştı genç kız.

'Güzelim bir yeremi gidiyordun yoksa daha seninle çok eğlenicez '

derken bir yandanda tüm gücüyle genç kızın suratını sıkıyordu.

Ellerini genç kızın suratından çekince kız belini ağrısıyla yere yığıldı.

Genç adam arkasında duran kendisi gibi korkutucu iki adama eliyle kızı işaret ederek 'Alın sunu' diye bağırdı ve oldukça lüks arabasına bindi.

Genç kız gözlerini açtığında elleri ayakları bağılı bir şekildeydi. Birkaç kere,

'İmdat'

diye bağırsada faydası olmadığını görünce zaten yorgun olan bedenini daha fazla yormak istemedi.

Etrafta göz gezdirirken kapının çarpılmasıyla irkildi genç kız. Dün gece gördüğü adamdı bu. Genç adam yandaki sandalyeyi çekip kızın sandelyesinin önünde getirip tersten oturdu. Genç kız korkuyla titrerken, o siyah ürkütücü gözlerini kızın gözlerine kenetledi genç adam.

Ellerini genç kızın dudaklarına getirdi.

' Şşşt şşt korkma güzelim'

diyerek alayla sırıttı genç adam.

'Bak şimdi ben sana soru soru sorcam sende cevap verceksin anlaştıkmı? '

dedi hiç mimiklerini bozmadan.

Genç kız korkuyla başını aşağı sallaya bildi sadece.

'dün gece ne gördün anlat bakalım şimdi'

dedi genç adam korkulu bakışlarını genç kızın üzerinde gezdiriken.

Genç kız dudaklarının titremesine zorla mani olup cevap verebildi sonunda.

'Hi- hiç bişey' .

'Yalan söyleme'

diyerek genç kızın boynuna yapıştı genç adam. Genç kız bu hareketle nefessiz kalmıştı.Artık korkudan ve vücudundaki yorgunlukla bayıldı genç kız.

Kızın bayılmasıyla istediği cevabı alamayınca sinirle saçlarını karıştırıp alt dudağını dişledi genç adam.

Ardından kapı açıldı.

'Kerem tamam sen çık ben ilgilenirim onunla'

Diyerek pis pis sırıttı genç adamın hiçte sevmediği ama gruplarının üyesi olduğu için katlandığı sinir adam.

Kerem hiç istemesede dışarı çıktı son bir kez arkasını dönüp içeri baktığında siniri tüm vücudunu kaplamıştı. O pis herif ellerini genç kızın kıvrımlarında gezdiyordu.

Kerem artık öfkesine hakim olamayarak öfkeli yumruklarını geçirmişti adamın suratına. İkisi boğuşurken zeynep onların sesleriyle ayılmış çınarın cebinden düşen bıçağa uzanmaya çalışıyordu nihayet eline bıçağı alıp ellerindeki ipleri kesmişti.

Ellerini çözüp ayaklarınıda açınca koşarak çıktı kapıdan o an farkettiki bu o gece geldiği dükkandı.

Kerem uzun bir boğuşmadan sonra nihayet adamı alt edince zafer gülümsemesiyle arkasını döndü fakat toprağı yerinde göremeyince gülümsemesi bir anda yerini sinirli bakışara bırakmıştı.

'Siktirr'

*

Okkalı bir küfür savurarak anında kapıya koşmuştu kerem.Zeynebi sokağın sonuna doğru koşarken görünce hızla yakaladı genç kızı.

'Nereye '

deyip yine duvara yaslamıştı genç kızı fakat genç kız artık karnındaki o büyük yaranın acınısına dayanamayarak hızla düşmüştü keremin ayaklarının dibine.

Kerem olayın etkisinden çıkınca zeynebi hızla kucağına almıştı. O an karnındaki yarayı farketti elleri kan içinde kalmıştı keremin.

Zeynebin yara içindeki vücuduna bakarken kalbine bir şey saplanmıştı sanki. Zeynebin kulağına eğilip titreyen sesiyle bir kaç cümle fısıldamıştı tüm acısıyla kerem.

'Kurtaracağım seni güzelim'

Bölüm Sonu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beni Karanlıkta Bırakma [1. Bölüm]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin