Yvetka the killing teacher-Story1/2

581 66 22
                                    

Jen bych na začátek podotkla, že jsme na tom pracovaly s mojí kamarádkou a chytaly strašné výtlemy.

Citát a začátek. ,,Yvetky prdel je jako dark web. Jde tam najít ÚPLNĚ všechno."

,,Ták deti, co bude dnešním tématem hodiny?" říkala svým pisklavým hláskem Yvetka. Rozhlédla se po třídě a viděla nenávistné oči dvou dívek, sedících v poslední lavici. Brunetka Dagmar se dívala trošku agresivněji, než blondýnka Leticie, ale všem bylo známo, že Leticie je mnohem krutější.

Už si představovala, jak uškrtí Yvetku šňůrkou na brýle, když v tom její bubínky napadl tak vysoký hlas, že by nebylo divu, kdyby praskly a všude by tekla krev studentů.

,,Dagmar si přesedne k Dušanovi, protože jste s Leticíí tehdyť celou hodinu štěbetaly." hodila po nich úšklebek říkající "Ha, teď jsem vám to dala sežrat" a spokojeně se otočila svou velkou prdelí zásobenou celulitidou a křečovými žilami a psala osnovu dnešní hodiny. Dagmar na ni ukázala prostředníček a Leticie si vytáhla deníček a celých pět stránek věnovala Yvetce, jejímu držkovému pachu a oblečení z charity před domem důchodců. Hodina šla dál a když konečně zazvonilo, žáci se vyřítili z učebny zamořené jejím pachem.

Yvetka se prohrabávala červeným křížem kousek od domova důchodců, když v tom ji něco udeřilo do hlavy, až jí upadla paruka a společně s ní i poslední zbylé vlasy. Na chodník se snesl chomáček Yvetčiných černých chlupů z podpaží a dvě dívky ji zabalily do dvou pytlů, protože do jednoho se ta špekatá stvůra nevešla.

Probudila se v nějakém sklepě. ,,Haloooooooooooooo?" zapištěla, až se zatřáslo moře. ,,Zapíšu si to do třídnice!"

,,Yvetko, Yvetko...ty zlobidlo." Vystoupila ze stínu Leticie a za ní stála Dagmar.
,,Mám hlad.." postěžovala si Yvetka ,,Máte nějakou veLErybu?"
,,Ty pako nenažraný!" zrudla Dagmar ,,Nemáme! Zvlášť ne pro tebe!"
Hola!
Okok, řekli jste si o to a já se tak po půl roce nějak sesmolila😂😂❤❤
A mimochodem, Jelikož jsem strašná svině, tak je to rozdělené na části😂😂❤
Adios

Yvetka the killing teacherKde žijí příběhy. Začni objevovat