Kdo jsem?

42 7 0
                                    

Ahoj jsem malá příšerka a jmenuju se Six(šest) mám žlutou pláštěnku a na tomto ostrově obrů mě chcou všichni sníst. Na tento ostrov sem se dostala tak že jsem jela na lodičce a usla jsem ale pak jsem se probudila v nějakém vězení. Na stěnách byly obrázky oka a v rohu byla malá soška a ja jsem ji omylem rozbyla a pak jsem slišela takový řev. Lekla jsem se a pak jsem viděla díru ve zdi tak jsem jí prošla a dostala jsem se do jiné větší místnosti a okolo byly malé klece a v nich ještě menší příšerky než jsem já.

A jakmile jsem se k nim přiblížila utekli tak jsem šla dál do další místnosti a znov se ozval ten řev a ještě hasitěji takže se k němu si přibližuju a to se mi nelíbilo a navíz jsem začala mít hlad hrozný hlad

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A jakmile jsem se k nim přiblížila utekli tak jsem šla dál do další místnosti a znov se ozval ten řev a ještě hasitěji takže se k němu si přibližuju a to se mi nelíbilo a navíz jsem začala mít hlad hrozný hlad. Kolem utíkali krysí ale ty bych nechytila a pak sem viděla klec v které byl kus masa a nějaké krysí. Když jsem přišla blíž krysí utekli, tak jsem šla k tomu masu. Začala jsem ho jíst a najednou se ke mě natáhla dlouhá ruka a klec zavřela a odnesla. Cestou semnou mlátil takže jsem omdlela. Když jsem se probudila viděla jsem jak ta příšera s dlouhýma rukama vzala jednu klec z krysou, tak sem se snažila dostat ven. Zhodila jsem klec ve které jsem byla na bok, ukopla jsem vrch klece a dostala se ven. Jediná cesta ven vedla kolem té příšery. Když jsem tu příšeru viděla a zdálky si ji prohlídka zjistila jsem že nemá oči ale dobře slyší a balila krysí a menší příšerky jako jsem já.

The Little NightmareKde žijí příběhy. Začni objevovat