Jen jsem udělala krok hned se otočila, ale hned se zase otočila zpátky. Tak jsem udělala další krok a když jsem lezla na jednu z klecí abych sem se dostala dál, omylem jsem bouchla do dvířek u klece a Dlouhoruká to slyšela a šla blíž tak jsem se schovala do pootevřené klece, naštěstí se vrátila zpátky ke své práci a ja mohla jít dál. Prošla jsem dírou ve stěně a dostala jsem se do pokoje ve kterém byly vysoké knihovny a všechno bylo takové veliké
A nahoře byl klíč k dalším dveřím. Vzala jsem klíč a chtěla jsem ho hodit na postel ale omylem jsem ho hodila na zem a to udělalo randál. Uslyšela jsem řev a vydělá jsem jak do pokoje vběhla Dlouhoruká. Rychle jsem se schovala pod postel a čekala než odejde. Po chvilce chledání to pak vzdala a odešla, tak jsem se vydala ke dveřím které jsem otevřela a nenápadně odešla. Byla tam další místnos kde ty knihovny byly ještě výš a ani nešlo vydět na strop. Dlouhoruká si všimla že jí chyby klíč a šla do té místnosti ve které jsem byla, tak jsem vylezla na jednu z knihoven který byly mezi sebou spojené dřevěnými deskami po kterých jsem přecházela. Ale ta Dlouhoruká my byla pořád v patách. Seskočila jsem z knihoven a schovala se pod stůl.
***
Po nějaké době jsem vylezla a Dlouhoruká nikde, tak jsem šla do těch dveří. Byla tam televize, nějaké hračky, bordel a díra ve stěně tako kdyby tam bylo nějaké potrubý=pro mě cesta. Šla jsem tam a jak jsem tak chodila najednou se za mnou vynořily ruce.
Začala jsem utíkat. Když se zase zdálo že jsem mu utekla začala jsem mýt hlad. Jak jsem tak šla tou trubkou uslyšela cvaknutí a pískání krysi, šla jsem dál a vydělá jsem tam krysu která se chytla do pasti, a dyž už jsem měla hlad tak jsem ji snědla.
***
Zase jsem uslyšela ten řev, a pak tam byl konec potrubí takže sem musela vyskočit ven. Vyskočila jsem hned vedle dveří a když jsem udělala pár kroků, rozrazili dveře a do místnosti zase vběhla Dlouhoruká a já zase začala utíkat a schovala jsem se do takové malé místnůstky do které se dalo dostat malou dírou ve stěně, takže Dlouhoruká tam zvládla dát jen ruce ale mezi nima byl kousek stěny tak jsem do rozbyla a ta zeť spadla přímo na jeho ruce a hlavu. Takže Dlouhoruká je mrtvá.
ČTEŠ
The Little Nightmare
Horrortato kniha je o malé příšerce která se omylem dostala do světa obrů a chce se dostat zpátky ale nebude to tak snadné