Utekla sem tou dírou ve stěně potom co jsem zabyla tu Dlouhorukou, a jak jsem tak šla a nekoukala se pod nohy tak jsem vypadla ven z těch trubek a byla jsem někde v nějakým skladu s jídlem.
Byly tam otevřené dveře tak jsem do nich šla. Ale to co jsem potkala bylo ohavné vypadalo t ještě hnusněji než Dlouhoruká. Byl tam nějaký Kuchař.
Jen co mě uviděl tak zaječel a rozběhl se po mě. Rychle jsem se schovala pod stůl ale od se pod něj chtěl kouknout tak jsem se trochu posunula aby mě neviděl a šla jsem pomalu dál aby mě neslyšel. Dostala jsem se až na konec druhé místnosti a tam jsem vylezla na kříň vzala si klíč a šla otevřít další dveře. Ale bohužel i Kuchař dobře slyší a jakmile jsem odemčela uslyšela jsem ten jeho jekot a dupání, rychle jsem vběhla do dveří a tam se schovala do krabyce on ale jen nakoukl a odešel. Takže jsem mohla jít dál. Šla jsem do dalšímístnosti ve které byl výtah, tak jsem do něj nastoupila a vyvezlo mě to o patro výš kde byly napravo zamčené dveře a vlevo odemčené. Tak jsem sa do těh odemčených a doufala jsem že tam bude klíč. A on tam byl ale na skříni tak jsem si tam přitáhla kufr co ležel opodál a vyskočila jsem tam hodila jsem klíč dolů a cinklo to. Pak jsem slyšela zvuky jako by se někdo probouzel tak jsem se schovala pod postel a on tam byl další Kuchař a já ho zbudila. Ani neřešil co ho zbudilo hned odešel za tím prvním Kuchařem. Já jsem vzala klíč a šla jsem k těm zamčeným dveřím. Odemkla jsem je a tam byl mlýnek na maso tak jsem s tou páčkou co tam byla otočila a z druhého konce se začaly vylízat parka tak jsem se po nich zhoupla do další díry ve zdi a šla jsem dál.
ČTEŠ
The Little Nightmare
Horrortato kniha je o malé příšerce která se omylem dostala do světa obrů a chce se dostat zpátky ale nebude to tak snadné