1

14 2 0
                                    

Sunt trezită de către mult iubita mea alarmă , care mă anunță că ar trebui să îmi ridic fundul leneș din pat și să ma pregătesc pentru școală . După ce m-am ridicat cu chiu cu vai am mers la baie să îmi fac rutina de dimineață.După ce mi-am făcut rutina m-am întors înapoi în cameră . Am făcut o tură prin dulap în căutarea hainelor cu care mă voi îmbrăca .Până la urmă am decis să mă îmbrac așa 

M-am dat cu puțin rimel , cremă cu pigment și cu un ruj de un roșu închis la culoare

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

M-am dat cu puțin rimel , cremă cu pigment și cu un ruj de un roșu închis la culoare .Da , da știu sunt ,,Tocilara școlii,, dar hellooo îmi place să arăt cât de cât bine .Ok , să trecem la ale noastre . Mi-am luat ghiozdanul și am coborât jos , am furat un măr din fructiferă și am zbughito pe ușă.Afară mă așteaptă Elliot . Avea o față somnoroasă și parul ii era ciufulit , Doamne ce bine arată!! , mi-am dat o palmă mintală la ce tocmai am vorbit , m-am apropiat de el și i-am oferit un zâmbet.

E-Bună dimineața somnoroaso !

Eu-Cine vorbește .zic eu sarcastică . Neața și ție !

Am stat puțin și ne-am uitat unul la altul ca retardații , după care ne-a bufnit râsul .Ajunși la școală i-am zis un bye lui Elliot și am mers la dulapul meu . Elliot a plecat la grupul lui de baschetbaliști ( Da Elliot joacă basket ).În drum spre dulap cineva mi-a făcut piedică și am căzut . Când m-am întors Jessica stătea în fața mea cu un zâmbet diavolesc .

J-Măi , măi , măi ce avem noi aici . zice ea cu glasul ei de pisică răgușită . TOCILARA ȘI-A CUMPĂRAT HAINE NOI , CUM SE NUMEȘTE SECOND HAND-UL?? !!!! urlă ca să audă și cei de pe coridoare .Toți au început să râdă ca idioții , dar oricum nu-mi pasă , sunt obișnuită .M-am sculat și am dat să plec , dar Jessica din nou și-a deschis microfonul .

J-Nimeni nu îi întoarce spatele Jessicăi Williams !! țipă și vrea să mă apuce de păr , am închis ochii și am așteptat momentul , dar nu simt nimic , deschid ochii și îl văd pe Carson cum îi ține mâna Jessicăi .Carson este un prieten de-a lui Elliot din copilărie . Văd cum vine spre mine și mă ia într-o îmbrățișare de urs .

Eu-C..Carson..aer..aer !!

C-Huh? Aaa , scuze , scuze . Ești bine ? mă întreabă cu o îngrijorare în glas .

Eu doar am dat aprobator din cap și i-am zâmbit.Între timp ce vorbeam cu Carson , văd un Elliot care aleargă ca o girafă în călduri spre noi.Ajunge lângă noi și mă bombardează cu o mie și o sută de întrebări.

E-Ești bine ? Te-a lovit Jessica ? Ți-e rău ? a vorbit atât de repede că a uitat și să respire .

C-Ușor domnule Tarzan . zice Carson cu amuzament și pe mine mă bufnește râsul .Este bine datorită mine .

E-Mda .zice Elliot ignorând ce tocmai a spus Carson .După cele întâmplate ne-am dus la clasele noastre și toată ziua a decurs normal.Acum stau în ograda școlii și îl aștept pe Elliot ca să plecăm acasă , când de o dată simt doua brațe pe talia mea care mă ridică și începe să mă învârte . Era Elliot . Am început sa râdem zgomotos după ce Elliot ma lăsat jos a zis :

E-Mergem? zice cu un zâmbet imens pe față.

Eu-Let's go . am spus eu cu același zâmbet pe față.

Spre casă nu a scos nici unul dintre noi o vorbă , asta este cam ciudat .Zici că era un zid de piatră între noi pe care nu îl poate dărâma nimeni.Ajunși acasă la mine , Elliot mi-a oferit o îmbrățișare și a plecat făcându-mi cu mâna , i-am returnat gestul și am intrat în casă. Părinții pei sunt încă la muncă , deci asta înseamnă că Eva răstoarnă casa cu josul în sus Yey. Am plecat la mine în cameră și mi-am aruncat ghiozdanul pe podea , după care mi-am facut un duș rapid și m-am îmbrăcat cu pijamalele mele cu rățuște . Am coborât jos în bucătărie și am luat toată mâncarea nesănătoasă și m-am dus în living . Am deschis televizorul și am început sa mănânc și să privesc În căutarea lui Nemo.Și așa am și adormit , ajungând în lumea visurilor unde sunt mulți urși panda și înghețată de vanilie.



Heiii lume !! Iată și primul capitol , sper să vă placă , îmi cer scuze pentru greșelile gramaticale să nu mă bateți. Pupiciiii

SoulmateWhere stories live. Discover now