Elliot POV.

După ce mi-am luat la revedere de la Eva , am plecat acasă . Ajuns acasă m-am aruncat în pat și am lăsat un oftat să îmi părăsească buzele . Tot drumul m-am gândit la cele întâmplate azi la școală. Cine se crede Carson să o atingă pe micuța Eva ? Ăăă , frate tu te auzi ce zici ? Da . Ia zi îți place Eva , de aceea ești gelos pe Carson ?  Nu îmi place  Eva , suntem doar cei mai buni prieteni . Sigur domnule cupidon . Jack taci din gură , a da , Jack este tâmpita mea de conștiință . Vezi că te aud împiedicatu-e . Suntem aceea-și persoană idiotule . Idiot ești tu cap de varză . După cearta dintre mine și propria mea conștiință am adormit buștean . A doua zi m-am trezit pe la 12:30 pentru că na este sâmbătă . Mi-am făcut un duș scurt și m-am îmbrăcat cu ceva lejer .

I-am trimis un mesaj Evei să ieșim în parc , după am coborât jos mi-am luat skateboardul și am plecat spre casa Evei

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I-am trimis un mesaj Evei să ieșim în parc , după am coborât jos mi-am luat skateboardul și am plecat spre casa Evei .

Eva POV.

Când am văzut mesajul de la Elliot am sărit ca arsă din pat și am fugit repede în duș . După zece minute am ieșit și m-am machiat foarte simplu , doar rimel și un balzam de buze . Din nou am făcut vreo patru ture prin dulap , după care m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi , un hanorac roșu și adidașii mei albi . Mi-am luat skateboardul și am ieșit afară .

 Mi-am luat skateboardul și am ieșit afară

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Afară deja mă așteaptă Elliot care mă scanează cu privirea .Mă apropii de el și îi ofer un zâmbet copilăresc.

Eu- Hei uriașule . zic eu cu zâmbetul pe buze 

E- Hei minion . zice și mă ia într-o îmbrățișare de urs .

Eu- Deci unde mergem ?

E- În parcul de distracții !!! țipă și sare ca un copilaș de la grădiniță . Ce adorabil este . Ușor fato nu uita că sunteți cei mai buni prieteni . Huh ? Ce? nu îmi place Elliot , îmi este ca un frate . Sigur . Mai taci . Mai bine i-ai răspunde băiatului din fața ta care te întreabă ceva . Huh ?

E- Deci , mergem ? mă trezește Elliot cu o întrebare .

Eu- Ce ? aaa da , haide .Și am plecat spre parcul de distracții . În timp ce ne dădeam cuskateboardul , Elliot ma prins de mână , când mâna lui a făcut contact cu a mea inima mi-a bătut de două ori mai repede .  Mmm cidat , poate este din cauza vitezii , da da așa este . Am ajuns în parc și să înceapă distracția . Am jucat multe jocuri și Elliot a câștigat un urs panda .

E- Daaaaa!!! țipă când a câștigat ursul de pluș.

Eu- Mai încet Hercules suntem în public . zic eu când am văzut câțiva oameni care se uitau ciudat la noi .

E- Ce? a da , scuze . Uite este pentru tine știu că îți plac urșii panda . Și îmi dă mie ursul câștigat .

Eu- Pe bune ?! Vai merciii ! țip și îi sar în brațe . Elliot a început să mă învârte și râdeam amândoi foarte zgomotos . Ziua a trecut repede și m-am distrat de minune cu Elliot . Acum este noua seara și Elliot mă cară în spate pentru că mi-e lene să merg , tipic mie . Ajunși acasă Elliot ma lăsat jos mi-a dat ursul și mi-a plasat un pupic pe frunte.

E- Noapte bună pitico . zice când mi-a oferit o îmbrățișare .

Eu- Nu sunt pitică , tu ești uriaș . zic eu făcând botic .

E- Sigur , sigur . Deci ne vedem mâne ? Am dat aprobator din cap și Elliot a început să sară ca o balerină care nu știa să danseze , după a plecat și el acasă . Am intrat în casă și am salutat-o pe mama .

Eu - Hei mami . zic și o sărut pe obraz.

Mama- Bună scump-o , te-ai distrat în parc cu Elliot ? 

Eu- Da , mami uite ce urs mi-a câștigat Elliot . și îi arăt ursul gigant .Mama doar mi-a zâmbit și a plecat în bucătărie . Eu m-am urcat la mine în cameră , mi-am făcut un duș , m-am schimbat în pijamale și am adormit în timp ce strângeam în brațe ursul .



Heiii lume , iată și al doilea capitol , îmi cer mii de scuze pentru greșeli , nu mă bateți . Voi face o scurtă pauză pentru că nu prea am idei . Pupici urși panda .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 07, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SoulmateWhere stories live. Discover now