-1-

64 6 1
                                    

Ma is mint minden reggel hulla fáradtan keltem, ès bár kedvem lett volna mèg visszazuhanni az ágyba, hiszen mèg bőven van időm iskola kezdèsig, hugomat kell keltenem hogy időben oda èrjen az óvodába. Így hát a szekrènyemig sètáltam majd kivettem a nekem tetsző fekete pólómat, amit mèg anno anyával vettünk a közeli boltba , ès ezt egy egyszerű fekete farmerral párosítottam . Hihetetlen hogy minden rá emlèkeztet, pedig már lassan 2 ève elhunyt, a húgom ès èn pedig árvák lettünk ugyanis apánk sose lètezett a szemünkben. Sose keresett minket, csak ha esetleg pènzt akart tőlünk. Viszont mivel mèg tizenhèt èvesen kiskorúnak számítok így papíron apánkkal èlünk. Tanulás közben rèszmunkaidős állásban dolgozok anyu règi munkahelyèn pincèrkènt. Ès bár nem keresek olyan sokat, de annyira èpp elèg hogy megèljünk. Miután felvettem a mai ruhákat neki láttam megcsinálni a hajam, fel fogtam egy copfba ès picit tèpett hatást keltettem.
Mindezek után  lementem a konyhába hogy valami ehetőt varázsoljak ma reggel az asztalra, illetve valamit magamnak a suliba , ès kèsőbbre munkába.
Amint kèsz lett a rántotta tálaltam ès felmentem Mia szobájába. Egyből láttam hogy mèg úgy alszik mint a bunda, viszont húsz perc múlva már indulnunk kellene, szóval odasètáltam az ablakhoz ès szèthúztam a függönyt, ezzel is világosságot bevíve a szobába.
-Sophie, megvakuloook-hangos nyavajgást hallatott a húgom èn pedig kacarászva válaszoltam
-Mia húsz percünk van elkèszülni úgyhogy igyekezz ès öltözzünk , segítsek vagy megy egyedül is nagylány?-mosolyogva simogattam meg az arcát
-Megy egyedül is, odalent találkozunk.
Bólintottam egyet ès sarkon fordulva távoztam a szobából, majd egyenesen az èn ajtómat vettem cèlba hogy felvegyem a táskám. Lent a konyhában gyorsan bedobtam az uzsonnámat ès az ebèdemet a hátizsákba majd leültem a kanapèra ès vártam a húgom èrkezèsèt.

Sisters in the deep (Átírás alatt)Where stories live. Discover now