..Nakon 2 sata ...
HARRY POW
Vec nekoliko sati sedimo i cekamo doktora koji treba da nam kaze Anastasijino stanje.
Zaista nemam vise zivaca.
" Mia ja cu uci,ne mogu vise da izdrzim. "rekao je harry ustajuci sa stolice.
" Ne Harry,moramo da sacekamo. "
Dosla je do njega i zagrlila ga.
" Sve ce biti u redu,veruj mi. "
Nakon 2 sata vrata Anstasijine sobe su se otvorila,doktor je izasao i stao ispred Harry- ja i Mie.
" Doktore kako je Anastasija ? "upitao je Harry
" Za sada je dobro,ali prezivela je preveliki sok,morate je cuvati od stresa.
Nije mogla podneti preveliki stres pa se unesvestila. " rekao je doktor
" Ako bude promena u stanju nazovite me,za sada spava ali ce se probuditi za 10-tak minuta. "" Hvala vam doktore,mozemo li da je vidimo. "
" Ali nemoj te dugo,treba dosta da se odmara. "
...
Vec neko vreme Harry i Mia sede i posmatraju Anastasiju,koja se samo sto ne probudi.
HARRY POW
Zaista mi je drago zbog nje,posmatram je vec neko vreme,zaista je prelepa pravi andjeo.
Polako otvara svoje prelepe oci.
ANASTASIJA POW
Osecam sevtako slabo,malaksalo.
Otvaram oci i prvo primetim sunceve zrake koji mi upadaju u oci.Udahnem jednom kako bi dosla do svezeg vazduha.
Pogledam oko sebe i vidim Harry- ja kako sedi na fotelji pored mog kreveta i Miu koja trci ka meni.
" Anastasija,mnogo si nas upasila. "zagrlila me jako.
-" Hej dobro sam,ugusices me. "rekla sam praveci se kao da se gusim.
A zatim sam ugledala dva predivna zelena oka,kovrdze odmah sam znala ko je,parfem tako poznat.
Pogledaka sam ga,a na licu mu se video osmeh.
Jutarnji zraci daju sjaju njegovim ocima a kovrdze cine jos lepsim.
Mia se odvojila od mene.
" Oboje smo se uplasili za tebe. " rekla je Mia sedajuci pored nje.
" Sta te je toliko povredilo ? "upitao me je Harry
Pogledala sam ga,a oci su mi se napunila suzama.
" Ja... "zapocela sam.
" Harry nemoj odmah takva pitanje,znas sta je rekao doktor." rekla je Mia pogledajuci Harry-ja.
Stegla sam pokrivac, bilo je to tako iznenadno pitanje.
HARRY POW
" Sta te je toliko povredilo? "pogledao sam u nju.
Odjednom mali osmeh sa lica joj je nestao,oci su joj se napunile suzama,a glas joj je postao tih,primetio sam i da je rukom stisnula pokrivac.
Dokle god sam je gledao pogled nije podigla.
-" Ja... " pocela je.
Nadam se dace mi dati neki odgovor.
" Harry nemoj odmah takva pitanja,znas sta je doktor rekao. "
Mia je spasila,ali nece mi ostati duzna odgovora na ovo pitanje.
ANASTASIJA POW
Hvala bogu,pa me je Mia spasila,ali poznavajuci Harry-ja ovih nekoliko dana nece on lako odustati
YOU ARE READING
Ljubav na silu
Romance" Ti si moja igracka,zapamti to ! " Ova prica vas vodi kroz zivot glavne junakinje Anastasije. Zivot joj se zakomplikovao,kada joj bude saopsteno da ako hoce da spasi oca mora da se uda za momka kojeg i ne pozneje.Da ode u novo okruzenje,upozna nove...