Osecam jak bol u glavi,koji se siri celim telom.
Glava mi puca od bola,nekako kao da mi je teska.Nezno masiram slepoocnice,kako bi smanjila bol,ali nista.
Otvaram oci i vidim da se nalazim u nekom drugom krevetu,drugoj sobi. Tudji muski parfem mi udara u glavu.Pokusavam pomeriti noge,ali onda ugledam da su mi stavljene lisice,i jako me stezu mislim da cu posle njih imati modrice.
-" Do djavola. " opsujem kroz zube.
Probam osloboditi noge,ali nista,lisice me sve vise i vise stezu.
-" Ne zelim biti ovde,molim vas neka mi neko pomogne ! " pocela sam plakati.
-" Molim vas,neka mi neko pomogne,molim vas ! "
Nisam vise imala snage,legla sam,okrenula sam se i plakala.
-" Molim vas neka mi neko pomogne. "
...
Vrata su se otvorila,ali nisam imala snagu da se okrenem.
-" Gospodjice. "
Zacula sam zenski glas.
Okrenula sam se i ugledala stariju gospodju koja je ocigledno radi ovde,imala je plavu haljinu a preko nje kecelju a kosa joj je bila jedna pundja.
n
-" Molim vas,odvezite me." Zaista bih volela,ali... "
-" Molim vas ",okrenula sam se na stranu i plakala.
" Nemoj da se opires,to ce ti sve biti gore i gore,donela sam ti hranu. "
Stavila je posluzavnik sa hranom na sto i izasla iz sobe.Zakljucajuci vrata.
Lezim vec tako neznam ni ja koliko,placem kao luda.Zatvorim oci i ugledam najlepse oci na svetu,najlepsu crnu kosu,najlepse lokne.
Nedostaju mi njegovi zagrljaji,njegov parfem,nedostaje mi Luu,Mia.
Moja druga porodica." Hocu li ceo zivot provesti ovako u lancima i u suzama? "
Vrata su se ponovo otvorila.
" Gospodjice,molim vas pojedite nesto. "
-" Ne zelim !" obrusila sam.
Uzela je tanjir a zatim izasla iz sobe.
Ne zelim nista od ovoga,ne zelim !
Bacam pokrivac na pod,iako mi lisice prave veliku ranu,briga me.
Ne zeli,hocu da umrem,da se resim ovog bola.
Bacam jastuke i jecam.
Culo se okretanje kljuca,kada je usao misicav momak strazar,a za njim je usla i ona zena.
" Sta se ovde desava ? " rekao je glasno.
Noge su mi krvarile,ali nije me bilo briga.
" Skini joj lance ! " rekla je zena.
YOU ARE READING
Ljubav na silu
Romance" Ti si moja igracka,zapamti to ! " Ova prica vas vodi kroz zivot glavne junakinje Anastasije. Zivot joj se zakomplikovao,kada joj bude saopsteno da ako hoce da spasi oca mora da se uda za momka kojeg i ne pozneje.Da ode u novo okruzenje,upozna nove...