15. fejezet -Nyaralás-

188 18 2
                                    

-Suga-

-Szió -köszönt Jimin amint hazaért és puszit adott a homlokomra -látom keményen nyomod a játékot, ha keresnél a zuhanyzóba leszek.
-Rendben.
Xboxoztam még egy kicsit. Majd perverz vigyorral arcomon megindultam a víz hangjának irányába. Majd mikor oda értem csak leültem az ajtóba és néztem ahogy fürdik..... >.< ahh ahogy azon a kidolgozott testén végigfolyik a forró víz. Megkönnyesedett a szemem... részben a pára miatt részben a gyönyör miatt. Elvörösödött az arcom..... a tagom, a kis Sugának is tetszett a látvány. Le akartam rendezni de a fürdőben Jimin van bent máshol meg nem mertem mert féltem hogy amint kimegyek végez a fürdéssel és észre vesz. Most mit csináljak...
De már késő volt,túl sokáig gondolkodtam, kijött. megfordulva jött ki szóval nem vett észre rögtön. Ahhh ezzel ölni tud. Ajjaj.....észre vett. Epirultam,lenéztem,lebuktam. Ő is a elpirult felkiáltott és elfordult egy törölközőért. Valószínűleg megijedt.
-Te mikor jöttél?!
-Én öö.....nem tudom......
Még mindíg lefele néztem, -elrontassz mindent beszéltem magamban a tagomhoz.
Mikor észre vette ő is elpirult.
-Csak menj ki! -kiáltottam egy kicsit hangosan.
-Öhh ne segítsek -kuncogott édesen.
-Aha..
Száját nyalva négykézláb, még mindíg csak egy törölközővel a derekán felém kezdett el mászni.

-Amm Suga....te remegsz -mondta majd felkaptam a fejem. Meglátta hogy vörös szemeimből folynak a könnyek -mi a baj?

-Én....ÉN CSAK NEM SZERETNÉK CSALÓDÁST OKOZNI!.......vagy hogy elhagyj mert már nem érdekellek ,sokkal jobb vagy nálam.....-megremegett a hangom.

Oda jött hozzám, megállt előttem és csak megölelt. Csak megölelt....... mégis többet éreztem csak egy ölelésnél. Lenézett a szemembe és ezt mondta:

-Emiatt nem kell agódnod- olyan komolynak hangzott, mégis a szemei mosolyogtak. Gyönyörű.....megint azon kaptam magam hogy elmerültem szemeiben.

Ekkor tűnt csak fel neki hogy női ruhában és parókában vagyok.

-Miért van tele a szekrényed olyan ruhákkal amit az életbe nem hordanál?

-Nem tudom, van pénzem és hát megtehetem. Lehet tetszenek vagy ilyesmi- válaszolt.

Félelmetes vigyor húzódott el az arcomon. Felpattantam és a falhoz basztam a lábam.

-Mozduljunk ki a városba!-ordítoztam vigyorogva- Olyan régen voltam a központban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mozduljunk ki a városba!-ordítoztam vigyorogva- Olyan régen voltam a központban. A sok cseresznyefaaaaa.

-Tudod pont ilyesmin gondolkodtam tegnap este én is..de már rendezkedtem is.

de már rendezkedtem is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szabályok [BTS -YOONMIN- FANFICTION]Where stories live. Discover now