Bu bir hikaye değil Whats app grubu arasında yapılan bir oyundur. Sadece Whatapp grubunda olanlar katılabilirler. İsteyenleri oyuna dahil edebiliriz. Cuma veya Cumartesi günü oyun başlayacaktır.
Roller
Yargıç:Kurtadamın ortaya çıkışından sonra köyde mahkeme kurulmasını sağlamış ve bu mahkemede her gün birisinin ölmesi karar vermiştir. İki günde bir idamdan birisinin ölmesini engelleyebilir. Yargıç ölürse yerine oy birliği ile yerine başkası seçilir. İdamına karar verilirse Yargıç kimliğine açık edebilir.
-Oyunda direk kimliğini söylediği zamanda oyundan atılmaz.
-Kimliğini herkese söyleyebilir ama Kurtadam tarafından hedef tahtası olabilir
-Öldüğünde yeni yargıç otomatikmen kimliği bilinen kişi olacaktır.
-Özel bir gücü yoktur. Yalnız tuzak kurabilir(Kurtadam 3 kez tuzakla avlarsa onu öldürür)
-Oyunu kazanması için 5 kişiden fazla masum insanın idam yolu ile ölmemesi gerekir.
İmam:Kalp gözü açık olan imam köylülerin kalbini yoklayıp esas amacı kurtadamı bulmaktır. Her gün bir kişinin kalbini yoklayabilir. Yokladığı anda o kişiye ait açıklama imama bildirilir. Garip, Farklı ve İlginç aldığı cevaplardır bu cevaplara göre analiz edip idam günü görüşünü belli edebilir veya görüşünü gizli tutabilir.
-Gündüzleri köylülerin kalbini yoklar.
-Geceleri Kurtadamı tuzağa düşürmek için tılsımlı dualar kullanır. Kurtadam tuzağına iki kez düşerse ölür. (Baş kurt hariç)
-Tuzak kurmadan da kurtadamı tılsımlı duaları ile kaçırabilir.
Asker:Askerin ana görevi Yargıç'ı korumaktır ama bazen avlanmaya çıkabilir. Kılıcı ile tek seferde kurtadamı öldüremez fakat yaralayabilir ama bu sırada da ölebilir. Tuzak kuramaz.Geceleri dışarıya dolaşabilir.
-Kurt adam ve Sanık öldüğünde oyunu kazanır
Avcı:Azrel ve Cellat gelmeden önce köye varmıştır onlar kadar güçlü olmasa da lanetli kılıç ile tek darbede kurtadamı indirebilir gündüzleri dinlenir geceleri dışarıya dolaşabilir.Bütün kurt türlerini öldürebilir.
-Avcı kendisini koruyabilir veya bir başkasını koruyabilir.(Korunan kişi oylamaya katılmaz)
-Kurt adamı öldürdüğünde oyunu kazanır.
Köylü:Masumdurlar ölmeyi hak etmiyorlardır fakat kurt adam bir kez köye gelmişler ve yargıç ise kararını vermiştir. Saklanabilirler mekanlarda tuzak kuramazlar savunmasızlardır.
-Kurt adam öldüğünde oyunu kazanır
Kurt adam:Lanetli bir yaratıktır bir hakkı vardır birisini ısırdığında onu kurt adama dönüştürebilir. Oyun boyunca verilen bir haktır. Kurt adamlar iki türdür birincisi Baş kurt ikincisi ise kur adamdır. Baş kurt en güçlüsüdür. İki tür kurttan hangisinin geleceği kura ile belli olur. Gündüzleri köylüdür geceleri kurt adama dönüşür.
-Yargıç, İmam,Avcı ve Askeri öldürdüğünde oyunu kazanır.
Sanık:Kurt adama yardım eden köylüdür kurt adam ona yaşaması sözünü vermiştir. Sanık ise bu söze inanıp köylüler arasında imam ve yargıcı bulma niyetindedir. Geceleri dolaşabilir.
-Sanık 1 oy değiştirme hakkına sahiptir iki günde bir bunu yapabilir. Amacı kurt adamı korumaktır.
-Yargıç ve imam öldüğünde oyunu kazanır.
Kahin:Özellikleri büyü yapabilir. Köylüleri etkisi altına alıp oylamayı değiştirebilir ayrıca kurt adama büyü yapabilirse gündüz onun kim olduğunu bulabilir. Kendi tercihine bağlı olarak iyi veya kötü tarafı seçebilir. Tuzak kuramaz fakat toplam büyü hakkı 3 tür. Bunu saldırma için veya kaçmak için kullanabilir. 3 defa kurt adama büyü yapabilirse öldürür.
İyi Rol
Kurt adam ve Sanık ölmeli
Kötü Rol
İmam ve Avcı ölmeli
Vampir Cellat Azrel Şeytan rolleri kapalıdır.
Kurallar
-Rolleri açıklamak kesinlikle yasaktır. (Yargıç idama gidiyorsa açıklayabilir)
-Ben değilim kurtadam ben değilim demek serbestir ama rol belirtmek (Ben şuyum demek Yargıç harici) yasaktır.
-Her gün oylama yapılır en fazla oyu alan idam edilir.
-Günde 1 kez oylama yapılır ve Türkiye saatine göre sabah 7 İtalya saatine göre sabah 6 Amerikan saatine göre gece 12 son zamandır. Oy kullanmayanlar sessiz kalmama kuralına göre idam edilecekler ile idam edilip oyundan ayrılırlar
-Ölen her karakterin son söz söyleme hakkı vardır. Karakter öldüğünde gerçekte kim olduğu açıklanır.
-Kurt adam Yargıç İmam Avcı ve Askeri öldürmeyip beş gecede 6 kişiyi öldürürse kasabadan ayrılabilir ve oyunu kazanmış olur.
-Sanık işler kötüye gittiğinde ilk beş günden sonra kurtadamın kimliğini açığa vurabilir.
Sanık ve Kurtadam oyunda birbirlerini bilirler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Ve Zombi Oyunu
FantasyKötülüğün yükseldiği bugünlerde Elbiran köyüne Kurtadamlar dadanmış ve köylüleri öldürüp Büyücü Zarbia ölen köylülerin kılığına onları sokmuştu. Köyle her şey normal ilerlediğini sanan köylüler beladan uzak hayatlarını yaşadığını sanırken bir gece ö...