Roller V2

302 12 3
                                    

Kurt Adam:Geceleri saldırabilir, gündüzleri son derece güçsüz idir. Yaralanabilir fakat öldürülemez. Aynı anda iki kişi saldırırsa ölebilir. Cellattan başkası tek seferde öldüremez. Bir kez saldırma hakkına sahiptir.Kurt adam bir kişiyi kurt adama dönüştürebilir.

-5 kişiyi öldürürse oyunu kazanır.

-Avcı,İmam ve Vampir öldürürse oyunu kazanır.

Cellat:Aslen kötüdür fakat duruma göre Kurt adam ile ters düşebilir amacı.İki kez saldırma hakkına sahiptir. En güçlü olduğu zamanlar tek li geceler olduğu zamanlardır. Cellat geceleri güçlüdür yaralansa bile gücü tekrar yerine gelir.

-Kahin, Avcı Yargıç öldüğünde oyunu kazanır.

Doktor:Kendisini 2 gün korumaya alabilir, 2 kez iyileştirme hakkında sahiptir. İyileşen kişiler 1 gün boyunca dokunulmaz kalır. Doktor başkasını korumaya alabilir ama aldığında kendisi korumasız kalacağından ölebilir.

Vampir:Tek bir kez saldırı hakkına sahiptir bir kişiyi vampire dönüştürebilir veya öldürebilir. İmam veya Kahin içini okuyamaz. Gece konuşulan kurt ve sanığın konuşmaları duyabilir.

-Köylüleri öldürdüğünde ve Kurt adam öldüğünde oyunu kazanır.

Yargıç:Mahkemeyi kuran kişidir amacı bütün kötüleri yok etmektir. Vampiride öldürmektir. Yargıç her gece birisi sorguya çağırabilir ona sorular sorabilir bu sorgu sırasında tılsımlı odada gerçekleşir. Bu odaya kimse giremez. Sorguladığı kişi ve kendisi koruma altındadır. Tılsımlı odanın süresi 4 gündür. Yargıç idam edilirse kimliğini söyleyebilir. İdamına karar verilmiş kişiyi idamdan alabilir.

-Kurt adam,Cellat ve Vampir öldüğünde oyunu kazanır.

Köylü:Masumdur başlarına gelenleri ve gelecekleri hak etmiyordur tek yapabildikleri saklanmaktır. Masumcuklar!!!

Avcı:İşi Avlanmaktır. Yaratıkları avlamayı sever. Mekanlara tuzak kurabilir her gün bir tuzak kurma hakkına sahiptir. Ayrıca kendi evinde Vampiri öldürebilir. Kurt adamı yaralayabilir Cellat'ı yaralayabilir. Aynı gecede iki hamle yapabilir.

-Cellat öldüğünde oyunu kazanır.

Kahin:Ortada karakterdir dönektir kim güçlü ise onun tarafında oylama sırasında idam edilecek kişinin ağzını iki kez kilitleyip kişisi savunma yapmadan ölüme gönderir. İmamı fark edemez ve imam tarafından fark edilemez.

-Oyun sonunda hayatta kalmak durumundadır.

İmam: Köyü kurtarmak zorundadır gündüzleri insanları yoklayıp elde ettiği Garip,Değişik,Farklı ve Normal görüşlere göre analiz yapar kötüleri ve tarafsızları bulmak asıl amacıdır. Günde 1 kez yoklayabilir. Tılsımlı dualar ve tılsımlı tuzaklar ile Cellat ve Vampiri uzaklaştırabilir yaralayabilir fakat Kurt adama zarar veremez. İmam idam edilmeden kimliğini söyleyebilir(Kahin engel olamaz)

2 tılsım 2 tuzak hakkı var.

-Vampir, Cellat Kurtadam Sanık ve Kahin öldüğünde oyunu kazanır.(Sanık ve Kahin tarafını değiştirmesi durumunda ölmelerine gerek olmadan oyunu kazanır.)

Casus:İyilerin tek dostudur. Çok iyi saklanabilir odaya giren Kurt adam olsa bile görünmezlik hakkı vardır 1 kez iki kez korunabilir. Saldıran kişinin kimliği net olarak tespit edebilir (Kurt adam hariç)

-Kurtadam öldüğünde oyunu kazanır.

Hayatta Kalan: Ortada karakterdir asıl amacı hayatta kalmaktır. Özel güçleri yoktur saklanarak yaşayabilir casusluk yaparak yaşayabilir. 3 kez korunma hakkı vardır.

-Amacı oyun bitene kadar hayatta kalmak

Koruyucu:4 korunma hakkı vardır, istediği kişi gece gündüz vurma hakkına sahiptir ölen kişi masum ise veya (Vampir hariç) tarafsız tarafta ise intihar ederek kendisini öldürür. Korunma haklarını kendisi veya bir başkası için kullanabilir.

-Kurt adam ve Vampir öldüğünde(Yargıç sağ kalmak şartı ile oyunu kazanır)

-Cellat öldüğünde oyunu kazanır(Yargıç ölmüş ise)

Sanık:Kurt adama yardım eden köylüdür asıl amacı kimin ne olduğunu öğrenmektir ayrıca sabotaj yapabilir evleri yakabilir böylece evsiz kalanlar başka mekanlara taşınmak zorunda kalır.



Kurt Adam Ve Zombi OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin