İyiler
Köylü:Sadece bir köylüdür. Masumdur böyle olmasını istememiştir fakat ölüm köye geldiğinde yapacağı tek şey her gün birini astırmak olmuştur.
Hakları:
Linç Hakkı
Saklanma Hakkı
Tuzakçı:Onu sıradan köylüden daha değerli yapan şey Tuzaklarının olmasıdır. Bu tuzakları herkes için kullanabilir. Toplamda 3 Tuzak hakkı vardır.(Kurtadam tuzağa yakalanırsa ölmez yaralanır kan kaybından iki tur sonra ölür) (Avcı ve Kiralık kılıç tuzağı tuzakçıya çevirip onu öldürür.)
Hakları
Tuzak Kurma Hakkı
Link Hakkı
Saklanma Hakkı(Saklanırsa tuzak kuramaz)
Dengesiz:Aklı dengesi bozuk köylüdür Kurtadam ve diğer kötüler köye geldiklerinde azcık olan kafası daha da bozulur. Rasgele iki kişiyi öldürme hakkı vardır. 3 turda bir yapabilir.
Hakları
3 Turda bir iki kişiyi öldürür.(Öldürdüğü kişilerden bir tanesi iyilerin tarafında ise kendisi intihar eder)(Saldırma hakkını gündüz kullanabilir sadece)
Linç Hakkı
Saklanma Hakkı
Saldırma Hakkı
Yargıç:Köyün adaletini sağlayan ve linç olayını başlatan kişidir. 2 turda bir istediği herhangi bir kişiyi astırabilir. 3 turda bir linçi engelleyebilir.
Hakları
Linç Hakkı
Linçten Kurtarma Hakkı(Birinci turda linçten kurtarma hakkı vardır. 1-3-5-7-9 turlarda kullanabilir)(kendisini sadece bir kez linçten kurtarır kurtarırsa rölü belli olur)
İstetiği kişiyi astırma hakkı(1 turda kullanamaz sonraki turda kullanmaya başlar 2-4-6-8-10 turlarda kullanabilir)
Saklanma Hakkı
Hapse attırma hakkı
Amansız:Eski seçkin askerdir. Emeklilik yıllarını köyde geçirmeye karar verir ve yerleşir bela yine onu bulur. Yağladığı kılıç sadece o özel rollü kişiyi öldürebilir. Doğru kişiye yağlanmış kılıç ile öldüremeyeceği kötü ve tarafsız yoktur.
Hakları
Kılıç yağlama hakkı(Kurtadam,Vampir,Cadı)
Link Hakkı
Saklanma Hakkı(Saldırırsa saklanamaz)
Saldırma Hakkı(Saklanırsa saldıramaz)
İz Bulucu: İzleri takip edip suçluları ortaya çıkartabilir. Evini ziyaret eden kişiden kaçabildiği gibi onun kim olduğunu öğrenebilir.Her turda kaçma ve tespit hakkı vardır.
Hakları(Her turda sadece bir tanesini kullanabilir)
Tespit ve Kaçma hakkı(İkisini aynı anda kullanır)
Suçlu bulma hakkı
Saklanma hakkı
Linç Hakkı
Gözetleme hakkı(Gözetlediği yerde birisi varsa kimliği ortaya çıkar)
Düzenbaz: Düzenbaz her turda bir oyuncuyu zehirleyebilir.
Hakları
Görevi En az 3 kötü veya tarafsızı oyun dışı bırak
Zehirleme Hakkı
Linç Hakkı
Saklanma Hakkı
İmam: Dua gücü saldırılardan kurtulabilir. Tılsım hakkı sadece Kurtadam,Vampir ve Cadı için geçerlidir.
Görevi: O ve 3 köylü hayatta kalabilirse oyunu kazanır.
Özel Görev:Cadının Kimliğini belli et
Hakları
Tılsım Hakkı(Tılsımlanan kişi kimliğini belli olur(Kurtadam Vampir ve Cellat tılsımlanamaz)
Dua Gücü(Kurtadam Vampir ve Cadının saldırısından kaçar)
Link Hakkı
Saklanma Hakkı
Muhafız: Rölünü sadece Yargıç bilebilir. İstediği kişiyi bir turluğuna hapse atma yetkisi vardır
Hakları
Hapse atma hakkı
Linç hakkı
Saklanma hakkı
Koruma hakkı(Bir kişiyi korur o kişi saldırı alırsa kendisi ve karşısında ki öldürür. Kurt adama işlemez. Saldıran kişinin kimliği belli olur)
Doktor: Oyun boyunca iki kez diriltme hakkı vardır.
Hakları
Diriltme hakkı
Linç Hakkı
Saklanma Hakkı
Tarafsızlar
Avcı:Ana görevi sağ kalmaktır dolayısı ile İyilere yardım edebilir ama kötülere yardım edemez.
Görevi: Oyunun sonuna kadar hayatta kalmak
İkinci görevi: Celladı öldürmek
Hakları
Gümüş Kılıç hakkı(Vampir ve Kurtadamı öldürebilir) Sadece iki kez kullanma hakkı vardır.
Gizlenme Hakkı(Gizlendiğinde birilerinin kimliğini ifşa edebilir)
Saklanma hakkı
Saldırı Hakkı(Normal saldırı hakkında Cellat öldürülemez)
Linç Hakkı
Oy değiştirme hakkı
Mahkum: İlk üç tur hapiste kalacak kişidir. Hapiste olduğu zamanlar Saklanma ve Linç hakkını kullanamaz. Kiralık Kılıç,Sanık,Cellat tarafından kurtulabilir.
Hakları
Linç hakkı
Saklanma hakkı(Hapis süresi bittiğinde veya kurtulduğunda)
Cinayet işleme hakkı(Hapisten kurtulursa kullanabilir)
Cellat: Serbest röldür her iki tarafada katılabilir veya sadece hayatta kalıp oyunu bitirebilir. Cellat saklanmaz
Hakları
Linçten kurtarma hakkı(2 kere kurtarma hakkı vardır. Ama tespit edilebilir)
İnfaz Hakkı(Gündüz herhangi bir kişiyi infaz edebilir sadece 2-4-6-8-10 turlarda kullanabilir)
Savunma hakkı(Kendini savunur hem kendisi hem de karşısında ki ölür
Saldırı hakkı(Oyunda öldüremeyeceği tek kişi Kiralık Kılıçtır)
Hayatta Kalan . Oyunun sonuna kadar hayatta kalırsa oyunu kazanır. Tarafsızlardan, Kötülerden ve İyilerden bir kişinin rölünü bilerek oyuna başlar.
Hakları
Linç hakkı
Saklanma hakkı
Oy değiştirme hakkı
Cadı bir kişiyi lanetlerse o kişi ertesi tur ölür. Kurtadam ve İmam hariç herkesi lanetleyebilir
Hakları
Linç hakkı
Saklanma hakkı
Lanetleme hakkı
Kötüler
Vampirler: Vampirler kanla beslenirler normal yemek yemezler dolayısı ile zehirlenemezler.
Hakları
Linç Hakkı
Kan Emme Hakkı(Kanını emdiği kişi hemen ölmez 2 tur yaşar)
Öldürme Hakkı(
Saklanma Hakkı
Dönüştürme Hakkı(Sadece Köylüleri dönüştürebilir)
KurtAdamlar: 2 gecede bir ortaya çıkarlar 2 hakları vardır.
Hakları
Kurtadama dönüştürme hakkı(1 tane vardır. Amansız,Muhafız,Avcı,Vampir,Cadı,Cellat,Kiralık Kılıç gibi karakterleri dönüştürmeye kalkarsa kimliği ortaya çıkar. Bu röller dönüştürülemez)
Sanık: Kurt adamı bilir ve Kurtadam da onu bilir. Kurt adama yardım eden köylüdür belki bir köylüden daha fazladır.
Hakları
Linç Hakkı
Oy değiştirme hakkı
Kundaklama hakkı(Kundakladığı evde kalan birisi varsa o ölür)
Kiralık Kılıç:Rasgele belirlenen üç kişiyi öldürmek için köye gelmiştir.Suikast hakkı ile Öldürme hakkını aynı turda kullanabilir.
Hakları
Gözetleme Hakkı(Gözetlediği yerde kimin olup olmadığını görebilir)
Suikast hakkı
Öldürme Hakkı
Linç Hakkı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Ve Zombi Oyunu
FantasyKötülüğün yükseldiği bugünlerde Elbiran köyüne Kurtadamlar dadanmış ve köylüleri öldürüp Büyücü Zarbia ölen köylülerin kılığına onları sokmuştu. Köyle her şey normal ilerlediğini sanan köylüler beladan uzak hayatlarını yaşadığını sanırken bir gece ö...