-Alex trezirea odată e deja ora 10
-Max mai lasămă 5 minute
- Niciun 5 minute ai dormit destul haide sus din pat
-Nu vreau e bine și cald în pat...
-Dacă nu te ridici te voi ataca să ști...*privire perversă*
-Aaaa bestio!!....ok ok mă ridic acum
-Bun băiat *îl sărută pe frunte*
Bună îmi cer scuze de întârziere cu prezentările eu sunt Alexander pe scurt "Alex" iar cel care ma trezit mai devreme e cel mai bun prieten al meu Maximilian "Max" pe scurt după cum vați dat seama eu și Max sumtem mai mult de cât pereteni suntem și parteneri de sex.Noi doi ne-am cunoscut încă din generală iar acum suntem studenți la facultatea de arte el fiind cu o lună mai mare ca mine relația noastră sexuală a început din cel de-al 2-lea an de liceu când eu mi-am dat seama că îl plac și știind că el era bisexual lam întrebat dacă nu vrea să fim parteneri,da știu ce vă gândiți de ce l-am rugat asta și nu i-am spus în loc sentimentele mele poate deveneam un cuplu dar n-am făcuto din cauză că Max avea pe cineva de care îi plăcea iar eu nu vroiam să îi deranjez cu sentimentele mele dar să fiu sincer nu mă așteptam ca Max să îmi accepte oferta îi acel momet dar a acceptato cu timpul am devenit și eu bisexual în ghilimele desigur eu făceam sex și cu fetele doar când simțeam nevoia să îmi descarc nervi dar în rest singurul bărbat care ma atins a fost Max și așa vreau să rămână nu știu ce crede el despre mine după atâta timp dar eu și acum îl iubes dar mie frică să îi spun multe nopți la rând am avut coșmaruri în care îi ziceam ce simt iar acesta mă părăsea,pleca si nu se mai întorcea.
-Alex vino jos am pregătit ceva să mânânci
-Imediat!!!
-Ce ți-a luat atâta??
-Mă gândeam și eu puțin
-Nu mai gânfi nu îți stă în fire
-!!?ce vrea să însemne asta că îs prost??
-Nu la asta mă refeream ci la faptul că tu nu stai să te gândești la cine știe ce ci acționezi cum ai ocazi de asta eu te consider așa de drăguț
-N..NU sunt drăguț!!BAKA
-Ba ești foarte drăguț m-ai ales când te înfuri îmi vine să te mânânc
-!!?BAKA!!ce tot spui acolo după ce mâncăm trebuie să mergem la facultate
-A da ce păcat și eu speram o partidă bună de sex*se uită pervers de sus în jos la corpul lui Alex*
-Baka nu spune prosti hai c-am termit dacă nu termini și tu repede ți-o iau înainte
-Poți pleca nu te oprește nimeni eu mai am oleacă de treabă voi lipsi de la prima oră
-Aaa înțeleg....bine atunci pa
-Pa
Hei bună eu sunt Max partenerul de sex a lui Alex după cum va spus și acesta am devenit partenerul lui numai din cauză că îl iubesc încă de ultimul an de generală dar acesta nu știe oare ce față ar face dacă ar ști?După cum ați aflat de la Alex eu sunt bisexual mi-o trag și cu bărbați dar și cu femeile,iar cu acestea fac sex doar atunci când sunt în călduri așa cum se zice și Alex nu ie prin preajmă Alex a fost primul bărbat cu care am făcut sex și de regulă va fi și singurul să fiu sincer eu aș vrea so fac numai cu el dar nu pot că altfel mi-ar afla sentimentele și nu aș suporta să îl rănesc deoarece știu că îi place deja de cineva dar refuză să îmi spună sau să mă lese să îl ajut.Dacă el e fericit atunci sunt și eu...dar chiar mi-aș dori să nu plece niciodată de lângă mine dar dacă o să continuam doar ca parteneri de sex oare întro zi nu se va sătura și va pleca??mi-e frică să aflul răspunsul.
-Mai bine plec și eu către facultate altfel o să îl fac pe Alex îngrijorat
CITEȘTI
Iubire Nencetată BL (+18)
RomanceEste vorba despre dragostea dintre doi băieți Alexander și Maximilian.Acește doi erau la început buni prieteni dar cu timpul au ajuns să fie prieteni de sex și astfe au ajuns să devină bisexuali din cauză că uneori o făceau și cu altcineva nu numai...