"Nu încep cu formalități pentru ca nu ai merita. Dar, dacă acum citești aceasta scrisoare înseamnă că azi am murit și ca de azi vei începe sa primești scrisori de la mine, prin intermediul dragei mele Emma. Sunt sigura ca ești confuz, dar vei înțelege 'de ce' și 'cum' primești aceste foi la fel de nenorocite ca tine. Sunt doar 363 de scrisori; poate ți-ar fi sunat cunoscut aceste cifre daca ai fi numărat zilele în care m-ai torturat, m-ai făcut sa ma îndrăgostesc și m-ai oripilat.
Trecând cu vederea peste faptul ca azi m-au înmormântat rudele și prietenii, te informez ca am la cunoștință faptul ca nu ai plâns asa cum spuneai ca o vei face. Știu prea bine ca ai mințit mereu în acele cuvinte de 'te iubesc' , 'te ador' dar și în apelativele 'iubito', 'scumpo'. Și cu toate acestea, eu tot ma îndrăgostisem de tine pentru ca era exact cum ai spus-o tu : 'ești trista și ai nevoie de cineva care sa te aline' , dar nu tu erai acea persoana. Poate ca era Emma, poate ca era Dr.Maria sau cine știe, oricine altcineva in afara de tine. Pentru numele lui Dumnezeu, Harry. Nu știi sa te porți frumos cu o fata!
Sa ma ierte Dumnezeu pentru tot ce am făcut, dar vreau sa ajungi în Iad; sa te vad putrezind în pământ. La naiba! Dar nu.....tu sa nu ai o moarte bună, cum voi avea eu ulterior. Îmi doresc sa mori în chinuri. Ars sau înecat, cum sunt eu când scriu rahatul acesta pentru tine; sa uzi paginile scrisorilor cu lacrimi de tristețe,Harry, la naiba cu tine.
Vreau sa nu ma uiți. Vreau sa fiu coșmarul tău. Vreau sa ții minte semnătura mea din josul fiecărei pagini. Vreau sa te vad la ospiciu rugand personalul sa iti ia zilele. Vreau sa te vad plângând în pumni. Vreau sa te vad într-un sicriu. Ultima dorința nu se va întâmpla pentru ca voi muri înaintea ta, dar îți promit ca celelalte se voi îndeplini. Pentru ca eu țin de cuvânt, iar asta o știi și tu din zilele 'bune' petrecute împreună. 'Cel rănit nu plânge primul' -William Shakespeare a zis celei bune cuvinte pentru tine și mine, pentru ca nu vreau sa folosesc 'noi'. Nu a fost niciodată un 'noi'. Revenind la subiect, tu vei fi cel rănit și tu vei plânge ultimul. Sper sa te gândești măcar un pic la asta. Sun-o pe Emma când ai terminat de citit asta. Trebuie sa iti aducă și următoarea scrisoare. Nr : 0####### "
Cu drag,
Moarta Carter
CITEȘTI
Letters from her
Short Story"Nu voi începe cu formule politicoase pentru ca nu meriți. Dar dacă citești asta, înseamnă că azi am fost înmormântată"