the end before the beginning

469 56 55
                                    

Mrb ilk bölüme aldanıp sizi drama boğduğumu sanmayın

başları güzel olacak sakjhxnxxnjsh

"Sana güvenmiştim!" diye bağırdı ellerini omuzlarıma yerleştirip beni duvara doğru iterken. "Sevdiğine inanmıştım, neden?!" hıçkırıkları, onun bedenini ele geçirip, sonbaharda dayanıksız kalan başaklar gibi savrulmasını sağlarken arkadaşları duvarların dibine dizilmiş şok içinde olanları izliyorlardı.

Onu nasıl mahvettiğimi, ya da kendimi. Hem de bir hiç uğruna.

"Beni sevdiğini söylemiştin." dedi bana bakan gözleri bir anda büyük bir hayal kırıklığına bulanırken. "O da mı yalandı?" elleri, tırnaklarını geçirdiği yanaklarından beni şaşırtacak bir yumuşaklıkla kalbinin üzerine düşerken, yutkundum.

Değildi, ona söylediğim hiçbir şey yalan değildi ama belki de bilmemesi beni atlatması için daha kolay olacaktı. Gitmem gerekiyordu ve bunu da yapabildiğimin en yıkıcı şekliyle yapmıştım.

"Özür dilerim." dedim içimden, "Seni çok sevdim, seviyorum ama bunu söyleyemediğim için özür dilerim."

Valizimi daha sıkı kavrayıp tek bir kelime bile etmeden yanından ayrılmayı denedim ama her duyduğumda bana bir cennetti yaşatan sesi bu sefer canımı almak istercesine ismimi fısıldıyordu.

"Zayn?" dedi. "O da mı yalandı?" burnunu çekip, dakikalar içinde neredeyse çökmüş küçük bedeniyle tam önümde durdu. "Özür dilerim." diye fısıldadım yanağımda hissettiğim tokattan sadece birkaç saniye önce. Hiçbir şey söylemeden yüzüne baktığımda titreyen alt dudağını ve göz pınarlarına biriken göz yaşlarını görmek içimi paramparça etti ama sanki bu hiç umurumda değilmiş gibi davrandım.

Sevdiğim kadın, yitirdiğimiz aşkımız için ağlarken ben sadece, gittim.

Hiçbir şey hissetmemiş gibi bir hissizlikle örttüğüm kalbimle, ardına saklandığım korkularımla birlikte sadece, gittim.

hİKAYEYE ÖN HAZIRLIK BÖLÜMÜ DE HEMEN ARDINDAN FİŞEKLİCEM

SİZİ SEVİYORUMM😍😚😍

Bad Liar 💋 z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin