Penelope Lanier-Mad Hatter
"Louis!" ortadan ikiye bölerek memelerine bağladığı hindistan cevizleriyle birlikte ortalıkta bir manken edasıyla dolaşan garip ev arkadaşlarımdan birine bağırdığımda bana orta paramağını gösterip bahçeye çıktı.
"Onları yiyecektik seni gerizekalı!" sinirle ellerimi saçlarımdan geçirdikten sonra mutfağa doğru yöneldim ancak Zayn içeriden taktığı gözlükleriyle ters bir ifadeyle söylenerek çıktı.
"Biraz daha az gürültücü olmayı denesen?" elinden bırakmadığı bilgisayarının ekranını ben yanından geçerken biraz daha eğdiğinde ensesine vurup onu salona itekledim. Nerden gelip evimize ortak olduğunu bilmiyordum.
Sadece bir gün Louis onunla birlikte eve gelmiş ve sanki sokakta bulduğu bir köpeği sahiplenmek isteyen bir küçük velet gibi "Bizimle kalabilir mi? Lütfeeenn." demişti. Liam gittiği için kira konusunda bize destek çıkacak birine ihtiyacımız olduğu için kabul etmiştim ancak bilgisayarında karıştırdığı gizli işler ona hala önyargılı kalmamı sağlıyordu.
"Dolapta ki çubuk krakerlerim nerede?" diyerek bana bakan Harry, surat ifademi görünce sinirle bağırdı. "Niall!" koca ayaklarını yere vurarak giderken gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Liam, kız arkadaşıyla aynı eve çıkma kararı alarak hayatının en doğru kararını vermişti.
"Bu evde senin diye bir şey yok Harry," Niall, krakerden geriye kalan tuzları ve kırıntıları parmağını poşete batırarak temizlerken Harry hala söyleniyordu. "Markete git ve bana kraker al Niall hemen."
"Başka bir şey ye, Harry. Market çok uzak."
"Sadece birkaç blok öteye gideceksin, Niall."
"Benim memelerimin tadına bakabilirsin, Hazza!" Louis, anlamlandıramadığımız bir neşeyle, sanki uzun süredir beklediği bir an gelmiş gibi birden salonun ortasında belirerek hindistan cevizinden memelerini tutarken dudaklarını büzerek Harry'e doğru koşmaya başladı.
"Louis!" gözlerimi kapatarak arkamı döndüğümde herkes benimle aynı anda fark etmiş olmalı ki sıra sıra küfür etmeye başlamışlardı. "Dostum, siktir." Niall, ağzındakileri saça saça gülerken Harry başını iki yana sallarken Louis'in ön tarafına taktığı incir yaprağına bakıyordu.
"Dostum, kıçına yapıştırmayı unutmuşsun." dedi Zayn elini gözünün önüne siper edip bilgisayarına dönerken.
Bense olaya daha ciddi yaklaşıyordum. Ya da daha sinirli. "Louis, kıyafetlerin nerede?!" sinirle bağırıp ellerimi suratımdan çektikten sonra tam karşıya baktım. "Mmh, sanırım onları az önce yoldan geçen bir fakire bağışladım. Oda bana bunu verdi." incir yaprağının kenarlarını tutup şeklini takip ederek parmaklarını sürterek aşağıya indirdi. "Çocuklar, ne kadar mutlu oldu bir görseniz.." ellerini birleştirerek çenesinin altına yerleştirdikten sonra olduğu yerde liseli kızlar gibi sağa sola salınmaya başladı.
Bu şekilde bir moda ikonu falan olduğunu düşünüyor olmalıydı.
"Sen çıldırdın mı?!" sinirle ona döndüğümde bana kaşlarını çatarak oldukça saçma bir savunma söyledi. "Jim Carrey ödül törenine böyle katılabiliyor ancak ben evimde bile yapamıyor muyum yani?!" elini, sanki aşağılanmış bir ifadeyle hindistan cevizinden sütyenin üzerine koyduğunda hala devam ediyordu.
"Üstelik benim hindistan cevizlerim bile var." sütyenini düzelttikten sonra alttan iki eliyle hoplattığında sinirle gülüp koltuktan buraya doğru gülen kişiye baktım.
"Sen neye gülüyorsun be!" Zayn'e yanda bulduğum su şişesini fırlattığımda elini kendine siper etti ama yine de elini geri indirirken gülüyordu.
"Hayatımda hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum." kaşlarını kaldırıp indirirken parmaklarını hızla bilgisayarın tuşlarında gezdirmeye başladı ve bu sırada Harry Lou'yu üzerini giyinmeye ikna etmiş odasına götürüyordu.Çocukluk arkadaşlarım zamanla birer kaçığa dönüşmüşlerdi.
"Bu kadar erkekle nasıl aynı evde kalabiliyorsun?" kafasını yavaşça bana çevirirken mırıldandığında "Sanane." diye cevapladım onu. Bana çok soğuk geliyordu ve bir işler karıştırdığına adım kadar emindim.
"Gelen elektrik ve iternet faturasının %40'ını sen ödeyeceksin." işaret parmağımı suratına doğrultarak konuştuğumda kaşlarını çatarak ciddiyetle bana baktı. "İnterneti ve elektriği Niall ve benim yerime fazlaca sen kullanıyorsun. Bizim payımızı hesapladım ve dua etmelisin ki seninkini henüz içine katmış sayılmam."
Kaşları, bu sefer havaya kalkarak ela gözlerini açığa çıkardığında sakallarını kaşıyordu.
"O kadar kazanmıyorum."
"Yalancı." elinde ki bilgisayarı ve son model cep telefonunu işaret ettiğimde dudaklarını birbirine bastırıp bir süre düşündükten sonra devam etti. "Çalıntı."
"Külahıma anlat. Gözüm üzerinde." dedim ve ona orta parmağımı gösterdikten sonra odama girdim.
KISA OLMUŞ DİYİP BOŞ GEÇMEYELİM BİZ DE EKMEEMİZE BAKIYOZ BE ABLAM
HAYDİ (PAMUK) ELLER KLAVYELERE OY YILDIZLARINA HAVAYA SONRA DA KALÇAYA
HAYDİ SALLAYALIM OY VE YORUMLARI DURMADAN DANS EDELİM ÇİKİTA MUZ AŞKINA🍌🍌
GECE İKİDE GELEN İLHAMLA YAZDIM DEVAMINDA ÇOK FENA PİÇLİKLERİM VAR İLK BÖLÜMLERE BAKIP SİZİ MUTLU EDECEM SANMAYIN💋❤
ŞEY DERMİŞİM
HADİ BAAĞYY👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Liar 💋 z.m
Fiksi PenggemarZayn Malik, ilham sorunları yaşayan ünlü bir yazar ve çareyi solgun hayatların arasına karışarak kendine yeni deneyimler edinmekte buldu.