Son bölüm ve bu kitapta sizlere veda ediyorum. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Eğer isterseniz devamı olarak 2. Kısa hikayeye bundan devam edebilirim. Tabii isterseniz?? *^^*
Şu an yapabileceğim şeylerden biri birisini mutlu etmek. Hemen başlayalım. Hanımefendi hazretlerine söylemeden dışarı çıktım (ki umrunda olduğunu da sanmıyorum). Yolda biraz yürüdükten sonra bir çocuk gördüm ve arkadaşları olup olmadığını bilmediğim çocuklar top oynarken o sadece bakıyordu. Yanına gidip "Noldu? Sen neden onlarla oynamiyorsun?"dedim. O da bana "Bilmem. Dış görünüşümden sanırım . Fakir olduğum için beni küçük görüyorlar. Aslında bazıları oynasın dedi ama topun sahibi hayır diyor."diye karşılık verdi." Burda bekle geliyorum."dedim ve yanından ayrıldım. Topun sahibi olduğunu öğrendiğim çocuğun yanına gidip tehditkar bakışlarla "Ben bu çocuğun ablasıyım. Eğer bu çocuğu oyuna almadığını bir kez daha duyarsam değil annen baban dünya toplansa seni elimden alamazlar."diyip sen öldün işareti yaptım. "A-a-abla şey ço-çok özür dilerim. Ben bı daha asla öyle bişey yapmayacağım. Ye-yemin ederim." Dedi. Çocuğun altına kaçırdığını düşünsem de bakmadım. Sonra küçük çocuğu yanlarına çağırıp takım kaptanı yaptılar. Ve durmadan topu ona pas gönderdiler. Çocuk bana el salladı. Bir yandan insanları mutlu etmenin ne kadar kolay olduğunu öğrenmiş oldum. Vee ayrıca bir madde bitti.
Hava kararmaya başlıyordu. İkinci adım sevmediğim birini gönlümce dövmek. Bende okulda herkesi benden nefret ettirten kızın evine gittim. Yüzünü hiç unutmuyorum sürtüğün. Kapıyı açtı. Daha bişey diyemeden öyle bir dövdüm ki ben bile şaşırdım. Daha sonra içimdeki tehditkar arkadaş çıkıp"Eğer bir daha insanlara ön yargılı davranıp onları dışlarsan bu dünyayı son görüşün olur. He bide eğer beni şikayet edersen arkam sağlam seni bulup işini bitirirler."dedi. Ben bile korktum. Ben neymişim aq.(pardon). Kız gözlerini pörtletip başını aşağı yukarı salladı. Bende üstümü sirkeledim ve eve doğru gittim.
Eve gittiğimde annem bana karışırsa hanımefendi hazretlerine diklenmek görevini yerine getirecektim. Ki bilin bakalım ne dedi?!?"Bir dahakine orospuluğunu kısa tut. Artık sana hangi sürtük bakıyorsa!!" Yanına gittim,bardaktaki suyu yüzüne çarptırdım ve "Orospu sensin be kadın. Bugüne kadar kaç erkek saydım biliyor musun 12. Zaten sonra saymayı bıraktım. İğrenç,pis ve rezilsin sen anladın mı beni? Bir daha bana buluşma pis kaltak." Dedim.Kendime inanamadım ama hemen dışarı çıktım. Daha yapacaklarım bitmemişti.
Sırada barda sarhoş olmak ve çılgınca dans etmek vardı. Sorun yoktu. Bugün otelde kalacaktım. Zaten tüm param yanımdaydı. Sarmaşık Bar adlı bir bara girdim. İçerde herkes coşuyordu. Ne kadar güzel ya !!! Adaletsizlik değil mı bu ya ben ölücem onlar ise burada keyif sürmeye devam edecek . Her neyse biz işimize bakalım.
Barmene en alkollü olanından iki şişe dedim. Bana küçümseme dolu bir bakış attı ve iki tane votka getirdi. Hemen ikisinide bitirdim ve piste oynamaya çıktım. O sırada Shape Of You çalıyordu . Piste aniden çıkınca gözleri üstümde hissettim. Ana umrumda değiller. Ben kendime şaşırırken herkes alkışlayıp tezahürat yaptilar. Bende onlardan gaz alıp bağırıyor ve çılgınca dans ediyordum!!!
Sabah uyandığımda oteldeydim. Başım çok ağrıyordu. Bir süre sonra barmen gelip "bu gece sizi burada misafir etmek zorunda kaldık. Umarım rahat etmişsinizdir." Dedi." Ewt çok rahattı. Teşekkürler. Ben bi kahve alsam olur mu?"dedim." Tabi hemen "dedi ve kapıyı kapatıp odadan çıktı.
Bense olanları düşünüyordum . Hayatımın müthiş son günlerini yaşıyordum . Birden liste aklıma geldi . Uçmak kalan son isimdi. Heralde uçağa binerdim. Ne bileyim. Kahvaltımı yapıp kahvemi içtikten sonra otelin parasını ödedim. Ve kaldığım otele bir göz attım yaklaşık 30 katlık bir gökdelende kalmıştım. Tabii ya neden daha önce aklıma gelmedi ki??? Zaten ölecektim. Ha biraz sonra ölmüşüm. Ha şimdi . Bir personelden çatı katının kapısını göstermesini rica ettim ve kadın hiç sormadan gösterdi ve kilidini açtı.
İşte son madde uçmak . Ne ara bu hallere düştüm bilmiyorum ama oldu işte . Demirliklere çıktığım zaman birkaç kişi toplanmaya başladı ." Kızım in kıyma kendine "diyorlardı. Madem ölücem biraz daha toplansınlar bari diyip iki dakika daha bekledim. Artık yeterince kişi gelmişti ve ben aralarında hanımefendi hazretlerinin olup olmadığını düşündüm. Sonra amaan banane diyip uğraşmadım.
Şu an küçüklüğümden beri hayalim olan uçma deneyimini yaşayacaktım.Tabi o kadar kişinin toplandığı yere atlamayacaktim. Biraz daha köşeye gittim ve gözümü kapatip uçma hissinin verdiği son hazzımı yaşamaya koyuldum...
Ewt arkadaşlar bazılarına göre mutlu bazılarına göre hazin sondu. Umarım beğenmişsinizdir. Ben yazarken eğlendim. Eğer sizde yazmak istiyorsanız beklemeyin. Eee sonuçta ölümlü dünya
Ha bide unutmadan SESSİZ OLUN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Olun!
SpiritualHayatın anlamını bilmeyen bir kız ; Gerçeklerle yüzleşmek istemeyen ebeveynler; Öylesine yaşayan insanlar; Ve fevkaladenin de fevkinde soluksuz kısa bir macera ... Kahvenizi ve çikolatanızı alın ve okumaya başlayın <3